کد خبر : 1562931 | 30 مهر 1397 ساعت 09:50 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت شدید رقیب کاوه در بروژ

تثبیت جایگاه رضایی در جدال با موناکو

مصدومیت شدید زانو برای رقیب اصلی ستاره ایرانی باعث شد تا جایگاه این بازیکن در جدال حساس برابر موناکو در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا تثبیت شود.

تثبیت جایگاه رضایی در جدال با موناکو

به گزارش "ورزش سه"، با انتقاداتی که از عملکرد کاوه رضایی در بازگشت از مصدومیت صورت گرفت به نظر می رسید این بازیکن از شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بروژ مقابل موناکو در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برخوردار نباشد اما مصدومیت رقیب اصلی ستاره ایرانی در خط حمله قهرمان بلژیک معادلات را تغییر داد.


سایت ووته بال 24 بلژیک با انتشار خبر مصدومیت وسنن مهاجم گلزن و سرشناس بروژ و غیبت سه ماهه این بازیکن از میادین مدعی شد حالا ایوان لکو تنها دو گزینه در خط حمله خود دارد که کلیدی ترین مهره او کاوه رضایی خرید پنج میلیون یورویی در تابستان است. این سایت نوشت:« رضایی دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند و آتلتیکومادرید را به خاطر مصدومیت از دست داد اما الان با غیبت وسنن رقیب اصلی اش در خط حمله او در کنار وسلی تنها انتخاب های سرمربی بروژ برای بازی با موناکو خواهند بود».


تیم های بروژ و موناکو چهارشنبه شب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جان بریدل به مصاف هم می روند که بازگشت تیری هانری مربی سابق تیم ملی بلژیک این بار با عنوان سرمربی موناکو بر حساسیت های این بازی افزوده است به خصوص که هر دو تیم به دنبال کسب اولین برد و بالا بردن شانس صعود به لیگ اروپا از این گروه هستند.

 

1347066

دیدگاه‌ها