کد خبر : 1563593 | 02 آبان 1397 ساعت 22:20 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی بی‌ثمر کلوب بروژ در لیگ قهرمانان؛

فرصت‌سوزی کاوه رضایی و رفقا برابر موناکو

کلوب بروژ در حضور ۷۹ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر موناکو فرانسه به تساوی رسید.

فرصت‌سوزی کاوه رضایی و رفقا برابر موناکو

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم گروه A لیگ قهرمانان اروپا تیم کلوب بروژ که کاوه رضایی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۲۵ امشب در استادیوم جان بریدل میزبان موناکو فرانسه بود.

موناکو که مثل کلوب بروژ دو دیدار اخیر لیگ قهرمانان را واگذار کرده بود، موفق به زدن گل اول شد و در دقیقه ۳۱ روی پاس در عمق الکساندر گُلوین و ضربه تمام کننده موسی سیلا با نتیجه یک بر صفر جلو افتاد ولی یاران کاوه رضایی خیلی زود به بازی برگشتند و قبل از پایان نیمه اول کار را به تساوی کشیدند.

 

در دقیقه ۳۹ هانس واناکن، ستاره ملی پوش کلوب بروژ ارسال دقیقی از جناح چپ زمین داشت که وسلی برزیلی با ضربه سر موفق به گلزنی شد تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

کاوه رضایی که پنج شب قبل بعد از دوری یک ماهه از میادین ۵۵ دقیقه برای کلوب بروژ مقابل واسلند بورن بازی کرده بود، امشب نتوانست در نخستین بازی اروپایی خود نمایش درخشانی برابر موناکو فرانسه داشته باشد و بعد از یک شوت خارج از چارچوب زمینی در دقیقه ۵۸، برتری در دو نبرد تن به تن ۱۸ پاس دقیق و یک گرفتن خطا،  در دقیقه ۷۹ تعویض شد و جای خود را به لوئیز اوپندا داد.

 

1347956

 

در ادامه مسابقه یاران رضایی نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کرده و به گل دوم برسند تا دیدار تیم‌های کلوب بروژ بلژیک و موناکو فرانسه با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

یاران کاوه رضایی در دو مسابقه اخیر لیگ قهرمانان اروپا با نتایج یک بر صفر مقابل دورتموند آلمان و ۳ بر یک  برابر اتلتیکو مادرید شکست خورده بودند و موناکو فرانسه نیز همانند کلوب بروژ نتوانسته بود برابر این دو حریف قدرتمند امتیازی کسب کند.

دیدگاه‌ها