کد خبر : 1562965 | 30 مهر 1397 ساعت 11:32 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ سرخپوشان پاکدشت – شهرداری تبریز

شاگردان کاظمی چشم به چهارمی دوختند

همسایه های نیمه پایینی جدول امروز مقابل هم قرار می گیرند بلکه با برتری مقابل هم زمینه صعود به رده های بالایی را هموار کنند.

شاگردان کاظمی چشم به چهارمی دوختند

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی این دو تیم از آن جهت حساس است که سه امتیاز می تواند هم زمینه صعود آنها به نیمه بالای جدول را فراهم کند هم این که امیدها برای رسیدن به کورس مدعیان صعود را افزایش می دهد به خصوص برای تیم تازه تاسیس سرخپوشان پاکدشت که امیدهای زیادی برای قرار گرفتن در کورس صعود دارد.


فرهاد کاظمی با تیمی که در اختیار دارد به عنوان یکی از باتجربه ترین مربیان حاضر در لیگ دسته اول انتظارات از سرخپوشان پاکدشت را حسابی بالا برده است. این تیم که در بازی های هفته های گذشته فراز و نشیب های زیادی از خود نشان داد امروز مقابل حریف تبریزی تنها چشم به برد خانگی و کسب سه امتیاز دوخته تا چند پله در جدول صعود داشته باشد، بردی که می تواند آنها را تا رده چهارم جدول بالا ببرد.


در سوی مقابل اما تبریزی ها با هدایت حیدر جعفری تنها چشم به نباختن و کسب حداقل امتیاز دارند تا دست پر از پایتخت به خانه بازگردند. شهرداری چی ها خوب می دانند با ناکامی در بازی امروز جایگاه شان در انتهای جدول متزلزل تر از همیشه خواهد شد به خصوص با نزدیک شدن سایر تیم ها از همین رو با انگیزه های فراوان به دنبال متوقف کردن میزبان هستند.

دیدگاه‌ها