کد خبر : 1562967 | 30 مهر 1397 ساعت 11:38 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ کارون اروند خرمشهر - مس کرمان

تقابل اکبر و نادر؛ سلاطین دسته اول در ایستگاه نهم

تقابل اکبر میثاقیان و نادر دست نشان در بازی امروز لیگ یک می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

تقابل اکبر و نادر؛ سلاطین دسته اول در ایستگاه نهم

به گزارش "ورزش‌سه"، در بازی حساس کارون اروند خرمشهر و مس کرمان بی تردید همه نگاه ها به نیمکت دو تیم خواهد بود. جایی که اکبر میثاقیان و نادر دست نشان دو مربی باتجربه و شناخته شده رودرروی هم قرار می گیرند و تلاش می کنند تا تیمشان برنده مسابقه امروز باشد.


میثاقیان و دست نشان که در گذشته با تیم های زیادی تجربه صعود به لیگ برتر را داشته اند، امسال با تیم های خود به دنبال روزهای خوب هستند. در این بین شانس مس کرمان با توجه به برنامه ریزی و امکانات سخت افزاری خوبی که دارد، برای رسیدن به لیگ برتر بیشتر به نظر می رسد.


مسی ها از 8 بازی گذشته خود 16 امتیاز گرفتند و در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و بی تردید امروز هم برای برد در خرمشهر به میدان می روند. از طرف دیگر کارون اروند 7 بازی انجام داده و 10 امتیازی است. شاگردان میثاقیان که خیلی سخت در خانه امتیاز می‌دهند برای اینکه بتوانند یک برد خوب را در خرمشهر جشن بگیرند تلاش خواهند کرد.


اگرچه با توجه به اینکه کارون اروند خرمشهر اولین سال حضورش در لیگ یک را تجربه می‌کند، نمی شود انتظارات زیادی از این تیم داشت اما میثاقیان توانسته نتایج نسبتا خوبی با این تیم کسب کند و اگر امروز هم حداکثر امتیاز را بگیرد، شرایطش بسیار بهتر می شود. هرچندکه مسی ها نیز هرگز دوست ندارند با توجه به شرایط مطلوبی که دارند از کورس قهرمانی عقب بیفتند و به همین خاطر برای بردن به خرمشهر سفر کرده اند.

 

دیدگاه‌ها