کد خبر : 1562987 | 30 مهر 1397 ساعت 12:22 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

امری:

خداحافظی اوزیل از تیم ملی آلمان به نفع آرسنال است

اونای امری امیدوار است امشب در دیدار آرسنال با لستر، مسوت اوزیل هافبک آلمانی‌اش که حالا دیگر در تیم ملی آلمان بازی نمی‌کند بتواند با آمادگی و تمرکز بالاتر در خدمت توپچی‌ها باشد.

خداحافظی اوزیل از تیم ملی آلمان به نفع آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که آرسن ونگر مربی افسانه‌ای سالهای گذشته‌ی آرسنال چندی پیش گفته بود اوزیل، ستاره‌ای که او با قراردادی 42 میلیون پوندی به آرسنال آورده بود ممکن است حالا که دیگر با پیراهن تیم ملی آلمان در تورنمنت‌های بزرگ به میدان نمی‌رود با پیراهن آرسنال هم انگیزه‌ی لازم را نداشته باشد.

 

ولی اوزیل در فصل جاری لیگ برتر، بار دیگر شمه‌هایی از درخشش‌های خود در سالهای گذشته را نشان داده و در ترکیب آرسنال که 9 بازی پیاپی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا کنون 2 گل به ثمر رسانده است.

 

1347158

 

امری با رد صحبتهای ونگر درباره‌ی اوزیل گفت:" من قبلاً هم گفته‌ام بازیکنانی که در تیمهای ملی‌شان بازی می‌کنند، بلافاصله بعد از یک بازی ملی، به میدان رفتن در باشگاه‌ برایشان به این سادگی‌ها نیست. به همین خاطر وقتی بازیکنی از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند می‌تواند با تمرکز بیشتری برای ما بازی کند. می‌تواند در تمرین‌ها بیشتر تلاش کند و به تیم کمک بیشتری کند. این می‌تواند به بازیکنی مثل مسوت اوزیل کمک کند سریعتر با سیستم ما در آرسنال هماهنگ شود".

 

اوزیل که در جریان پیروزی بزرگ 5-1 آرسنال در مقابل فولهام به میدان نرفته بود برای بازی امشب در مقابل لستر آماده است. اوزیل به دلیل اسپاسم عضلانی در ناحیه‌ی کمر بازی فولهام را از دست داده بود. امری از دو بازی شروع فصل جدید لیگ برتر که با دو شکست برای آرسنال همراه بود تا کنون دیگر از اوزیل و هنریک میختاریان همزمان در یک بازی استفاده نکرده است ولی به نظر می‌رسد امشب در مقابل لستر این دو همزمان از ابتدا به میدان خواهند رفت.

 

دیدگاه‌ها