کد خبر : 1563008 | 30 مهر 1397 ساعت 14:37 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که در تیم ملی فوتسال بانوان جواب داد

مورد ویژه جوانان بانو در قهرمانی آسیا (عکس)

تیم ملی جوانان بانوان ایران نیز به مانند تیم فوتسال بانوان، یک تفاوت بزرگ با دیگر تیم های ایرانی دارند. این تیم از دو مربی مرد در کادرفنی خود سود می برد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان بانوان ایران این روزها در ویتنام به سر می برد تا در بازی های مقدماتی قهرمانی آسیا، حضور پیدا کند. اما نکته جالبی که این تیم را نسبت به تیم های دیگر بانوان متفاوت کرده حضور دو مربی نام آشنا از فوتبال مردان در کادر فنی این تیم است.


اتفاقی که پیش از این در تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز افتاده بود و اتفاقا در رسیدن این تیم به قهرمانی نقش ویژه ای داشت. علی صانعی که خود زمانی سرمربی تیم ملی فوتسال آقایان بود به عنوان مدیر فنی روی نیمکت تیم ملی نشست و در نهایت توانست به همراه شهرزاد مظفر و بانوان ایران به قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

 

1347183


اکنون این اتفاق روی نیمکت تیم ملی جوانان بانوان ایران افتاده است و حسین عبدی که سابقه سال ها حضور در تیم پرسپولیس و حتی سرمربیگری این تیم را در کارنامه خود دارد به عنوان مدیرفنی و محمد حبیبی، ملی پوش سابق انزلی‌چی ها که از باثبات ترین گلرهای فوتبال محسوب می شود و یکی از مدرسین دروازه بانی در AFC محسوب می شود نیز به عنوان مربی دروازه بان های این تیم مشغول به کار هستند.

 

1347182


 با توجه به نوپا بودن تیم های بانوان ایرانی در بازی های بین المللی، قطعا یکی از اتفاقات موثر می تواند همین استفاده از نیروهای بیشتر و باتجربه تر در اتاق فکر و روی نیمکت تیم های ملی باشد که می تواند به رشد و کسب تجربه و افتخارات بیشتر در عرصه های بین المللی کمک شایانی کند.

 

دیدگاه‌ها