کد خبر : 1563013 | 30 مهر 1397 ساعت 14:06 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

حق وردی: خوشحالم به پرسپولیس کمک کردیم

حجت حق وردی مدافع پیکان می گوید از فدراسیون به آن ها گفتند که با پرسپولیس همکاری کنند.

حق وردی: خوشحالم به پرسپولیس کمک کردیم

به گزارش "ورزش سه"، حجت حق وردی مدافع تیم پیکان درباره لغو بازی پیکان و پرسپولیس به ورزش سه گفت: ما خیلی دوست داشتیم در تایم خودش بازی کنیم چند هفته است لیگ تعطیل شده و این به لیگ خیلی لطمه می زند. مخصوصاً تیم ما که چند هفته خوب نتیجه گرفته بود خیلی برای بازی آماده بودیم و انگیزه زیادی داشتیم. اما چون بحث ملی وسط بود و ممکن بود بازیکن های پرسپولیس مصدوم شوند تصمیم به لغو بازی گرفتیم. البته بهتر بود به جای بازی ما بازی جام حذفی رو عقب بندازند چون اینطور بهتر بود و ما هم خوشحالیم.

 

وی ادامه داد: چیزی که من شنیدم فدراسیون با باشگاه صحبت کرده چون بحث ملی است و ما دوست داشتیم کمک کنیم و مشکلی نداشتیم   این مسئله به تیم ما لطمه می زند ولی مشکلی نیست.  الان برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس خیلی خوب بود به نظر من میتوانستیم سه امتیاز رو بگیریم.

 

او راجع به بازی های دوستانه پیکان هم گفت: بازی با گل گهر خوب بود تو لیگ یک هم تیم دوم است ولی بازی با سپاهان بیشتر جدی بود و خیلی چیزها یاد گرفتیم.

 

حق وردی در خصوص حذف تیم پیکان از جام حذفی گفت: جام حذفی به نظر من راه میانبری برای سهمیه آسیا است ما بازی با پارس هم خیلی جدی گرفتیم و جنگنده بازی کردیم ولی بازی به پنالتی کشید و متاسفانه باختیم. آقا رحمان هم خوب توپ ها را گرفت، پارسال هم بازی با بادران بچه ها خسته بودند به خاطر بازی های سنگین و متاسفانه باختیم آن موقع شرایطمان خوب نبود ولی امسال خوب بودیم.

 

او همچنین درباره عملکرد خوب دفاعی پیکان اظهار داشت: ما پارسال در کار دفاعی مشکل داشتیم ولی از یک تایمی سرمربی مدت طولانی در مورد دفاع تیمی با ما کار کرد ما هر جلسه تمرینات دفاعی داریم. امسال برخلاف پارسال در کار دفاعی کمتر تغییرات داریم و دفاع ها هماهنگ اند و وحید هم عالی کار کرده خدا را شکر شرایط تیم در فاز دفاعی خیلی خوب بود.

 

حق وردی در پایان راجع به بازی آینده با ذوب آهن هم گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است. الان شرایط ما بهتره ولی بازی سختی است چون بازی در اصفهان خواهد بود. من هم انگیزه زیادی دارم  چون قبلا آنجا بودم و امیدوارم سه امتیاز بگیریم.

 

دیدگاه‌ها