کد خبر : 1563059 | 30 مهر 1397 ساعت 17:08 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور مرزبان یک پوئن مثبت برای تیم است؛

جانفزا: این گل خیلی چسبید

فرشاد جانفزا می گوید که در تمام بازی ها نفت مسجد سلیمان با انگیزه وارد می شود.

جانفزا: این گل خیلی چسبید

فرشاد جانفزا  هافبک مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص دیدار برابر ماشین سازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و او زننده تنها گل تیمش بود، گفت: این بازی با ماشین سازی بود نه استقلال. البته شاید از نگاه دیگران ما چون در آن دو بازی شکست خورده بودیم با انگیزه تر کار کردیم اما ما برای همه بازی ها اینطور کار می کنیم و نمی خواهیم امتیاز هیچ بازی را از دست بدهیم. ما هیچ بازی را برای تساوی به میدان نمی رویم ولی شرایط بازی و تیم مطمئنا مهم است و در نتیجه گیری بی تاثیر نخواهد بود.


وی در مورد گلی که به ثمر رساند ولی با گل دقایق پایانی خالقی فر یک امتیازی شد، توضیح داد: من قبلا هم گل می زدم اما خوب شرایط نفت کمی با تیم هایی که در آن حضور داشتم متفاوت تر بود و این گلزنی خیلی به من چسبید. ما در این مدت با فشار نبردن و گل نشدن موقعیت هایمان روبه رو بودیم و برای همین این بازی و نتیجه ای که در آن کسب کردیم برایمان خیلی با ارزش بود.  از بابت گلزنی خیلی خوشحالم اما گلی که در دقایق آخر از حریف دریافت کردیم واقعا من را ناراحت کرد.


جانفزا در مورد دیدار بعدی تیمش برابر پدیده توضیح داد: تیم پدیده شخصیتی خوبی به دست آورده و قابل احترام است اما ما می توانیم در این بازی برنده باشیم. قطعا برای برد به زمین می رویم و شک نکنید با نتیجه ای که در این بازی به دست می آوریم شرایط تیم نفت خوب خواهد شد.


او در مورد حضور مرزبان و تاثیرش در شرایط تیم اضافه کرد: حضور آقای مرزبان در نفت یک پوئن مثبت برای تیم بود. ایشان دلسوزانه و با روحیه تیم را از نظر فنی بررسی می کنند و با برنامه ای که دارند می توانند یک  کمک حال خوب برای موفقیت نفت باشند.

دیدگاه‌ها