کد خبر : 1563097 | 30 مهر 1397 ساعت 18:34 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کار بسیار سختی در تبریز داریم

ابراهیمی: ذوب‌آهنی‌ها خیلی خوش شانس بودند

هافبک تیم سپیدرود رشت می‌گوید که تیمشان بعد از آمدن علی کریمی شرایط بهتری پیدا کرده و به دنبال بقا در لیگ برتر با کسب نتایج خوب است.

ابراهیمی: ذوب‌آهنی‌ها خیلی خوش شانس بودند

به گزارش "ورزش سه" حسین ابراهیمی، هافبک تیم سپیدرود رشت در خصوص دیدار تیمش با ذوب‌آهن اصفهان و از دست دادن یک برد حیاتی در یک بازی خانگی دیگر گفت: بازی برای ما دو نیمه کاملا جداگانه داشت. در نیمه اول آنقدر خوب نبودیم ولی با صحبت‌ها و آنالیزی که آقای کریمی در بین دو نیمه داشتند و نکاتی که مطرح کردند  در 45 دقیقه دوم بهتر شدیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم. ذوب‌آهن خوش شانس بود که مقابل ما شکست نخورد. هر چند که این تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد ذوب‌آهنی‌ها. البته ما در مقایسه با مسابقات اول فصل خیلی شرایط بهتری پیدا کردیم اما در هفته پانزدهم هیچکس در خاطرش نمی‌ماند که سپیدرود مقابل ذوب آهن خوب بازی کرده، آن زمان امتیازات است که معیار را مشخص می‌کند. من این روزها را دیده‌ام اما واقعیت این است که در هفته‌های آینده باید با کسب بردهای خوب از قعر جدول فاصله بگیریم.

 

هافبک سپیدرود درباره روند رو به رشد این تیم بعد از آمدن کریمی گفت:
واقعا در بازی ذوب آهن فوق العاده بودیم و چندین موقعیت خطرناک هم داشتیم اما این بردهاست که به ما کمک می‌کند. ما هفته بعد هم بازی سنگینی برابر تراکتور داریم و متاسفانه سه چهار بازیکن مصدوم مان را در اختیار نداریم و کار یک مقدار سخت می‌شود. ان شاالله از قعر هم فاصله بگیریم و این بهتر شدن کافی نیست باید امتیاز جمع کنیم تا آخر فصل دچار مشکل نشویم. ما اگر به لیگ دسته پایین سقوط کنیم دیگر توانایی صعود به لیگ برتر را نداریم و باید مطمئن باشید اسم سپیدرود محو می‌شود.

 

ابراهیمی درباره وضعیت مالی سپیدرود بعد از آمدن کریمی گفت:
 با حضور آقای کریمی بازیکنان 20 درصد از قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و خداراشکر وضعیت خوب است. اینکه طرف حساب شما چه کسی است بسیار اهمیت دارد. ما به خاطر آقای کریمی سرمان را هم جلوی توپ می‌گذاریم. خدا را شکر بعد از آمدن علی کریمی شرایط بسیار خوب شده و امکانات زیادی هم در تمرینات و هم قبل از بازی برای ما فراهم می‌شود. ان‌شاالله که بتوانیم جواب اعتماد علی آقا را با کسب نتایج خوب بدهیم.

دیدگاه‌ها