کد خبر : 1563098 | 30 مهر 1397 ساعت 18:35 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

دست گل دوباره کاپیتان برای قلعه نویی

رحمتی دوباره به ژنرال رسید

کاپیتان استقلال و سرمربی سپاهان روز جمعه رقابت جذابی با هم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی سال ها دروازه بان محبوب امیر قلعه نویی بود، گلری که در مس کرمان و سپاهان باعث شد افتخارهای مهمی نصیب امیر قلعه نویی شود.


در لیگ دوازدهم امیر قلعه نویی و رحمتی در استقلال به هم رسیدند و حاصل همکاری این دو بیست و نه کلین شیت برای این تیم در لیگ، لیگ قهرمانان و لیگ برتر و آخرین قهرمانی آبی ها در لیگ برتر بود.


رحمتی در لیگ سیزدهم هم پای امیر قلعه نویی که تعداد زیادی از ستاره هایش را از دست داده بود ایستاد اما در پایان فصل به دلیلی که هنوز بر خیلی ها پوشیده است بین آنها اختلاف ایجاد شد و کاپیتان آبی ها ترجیح داد لیگ چهاردهم را در پیکان بازی کند.


لیگ پانزدهم امیرقلعه نویی از استقلال رفت تا رحمتی با مظلومی دوباره به جمع آبی پوشان برگردد و در این بین همیشه بازی های آنها با حواشی همراه بوده است.


با این حال رحمتی در بازی رفت برابر ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با دست گل سمت امیرقلعه نویی رفت تا نشان دهد وقت فراموشی خاطرات تلخ فرا رسیده است و قرار است از این به بعد رابطه حسنه ای بین این دو شکل بگیرد.


رحمتی در تمام بازی های این فصل در درون دروازه استقلال ایستاده بود اما شفر ترجیح داد در بازی با سایپا از حسینی جوان به عنوان دروازه بان تیمش استفاده کند.


با این شرایط چه رحمتی روز جمعه در درون دروازه استقلال باشد و چه نباشد، تقابل او با امیرقلعه نویی یکی از جذاب ترین صحنه های بازی با سپاهان خواهد بود.

 

1347276

 

دیدگاه‌ها