کد خبر : 1563101 | 30 مهر 1397 ساعت 18:50 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

ثبات و تداوم مثال زدنی پژمان منتظری

برخلاف خط حمله استقلال ، خط دفاع این تیم همیشه در فرم مناسبی از ابتدای فصل قرار داشته است.

ثبات و تداوم مثال زدنی پژمان منتظری

به گزارش ورزش "سه" استقلال تهران که توانسته  با دو برد متوالی در لیگ مقابل نفت مسجد سلیمان وسایپا ، جایگاه خودش را در جدول بهبود ببخشد، در طی 9 بازی تنها 5 مرتبه قفل دروازه اش شکسته شده  و این رکورد قابل قبول حاکی ازسازمان خوب خط دفاعی استقلال دارد، که از ابتدای فصل به رهبری پژمان منتظری سرو سامان بخشیده شده است، بر خلاف خط حمله ضعیف استقلال که درروزهای اولیه  لیگ امسال روزهای خوبی را سپری نمی کرد ، خط دفاع استقلال با 5 گل خورده آمار قابل دفاعی را از خود بجا گذاشته است.


این در حالی است که پژمان منتظری در فصل پیش ازآمادگی مطلوبی بهره مند نبود اما او امسال دوباره با بازگشت به روزهای خوبش، خیال شفررا درخط دفاع تا حدی زیادی  راحت کرده است.

 

1346452

 


اما  پژمان منتظری دراین فصل صاحب یک رکورد ویژه نیز شده است . او در  این فصل طی 9 بازی 810 دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشته  و حتی یک دقیقه بازی را  هم ازدست نداده  و این ثبات حضور او در تیم استقلال از چشم کارلوس کی روش هم پنهان نمانده ومی توان گفت به همین جهت، او همیشه یکی از پایه های ثابت  لیست تیم ملی به شمار می رود.


حضوربازیکنانی با سابقه و با کیفیتی مثل پژمان  منتظری که هیچ علاقه ای به حاشیه ندارند برای هر کادر فنی  می تواند یک غنیمت به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها