کد خبر : 1563106 | 30 مهر 1397 ساعت 19:10 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

۴ بازی و ۴ شکست؛

فاصله کم الکس نوری با دومین اخراج

نتایج نوری با اینگولشتات به هیچ وجه قابل قبول نبوده و این تیم با کسب تنها 5 امتیاز از 10 بازی در رده هجدهم جدول قرار گرفته. همین باعث شده تا هواداران اینگولشتات به آینده تیم‌شان با نوری نا امید باشند.

فاصله کم الکس نوری با دومین اخراج

به گزارش "ورزش سه"، 4 بازی و 4 شکست. این کارنامه ضعیف الکساندر نوری روی نیمکت اینگولشتات است. باشگاهی در بوندس‌لیگای2 که نوری را جذب کرد تا از قعر جدول جدا  شود اما انگار شوک تغییر مربی در این تیم جواب نداده و نتایج، حتی ضعیف‌تر از قبل شده است.


نوری وقتی از هدایت وردربرمن اخراج شد، با پیشنهادهای بسیاری از آلمان و ایران روبه‌رو شد اما به هیچ‌کدام پاسخ مثبت نداد تا حدود یک سال دور از فوتبال باشد. اینگولشتات اما بعد از کسب نتایج ضعیف در بوندس‌لیگای2 سراغ این مربی ایرانی- آلمانی رفت و او را جذب کرد.


مأموریت نوری، خروج اینگولشتات از بحران و رساندن این تیم به میانه‌های جدول رده‌بندی بود. اتفاقی که تا به امروز هرگز رخ نداده و 4 شکست در کارنامه نوری ثبت شده است. ابتداهفته هفتم، اینگولشتات با نتیجه 2 بر یک مغلوب کلن شد، هفته هشتم 2 بر یک برابر یونیون برلین شکست خورد، هفته نهم بازی را با نتیجه 2 بر یک به پادربورن واگذار کرد و این هفته هم با نتیجه 4 بر صفر مغلوب ساندهازن شد.


نتایج نوری با اینگولشتات به هیچ وجه قابل قبول نبوده و این تیم با کسب تنها 5 امتیاز از 10 بازی در رده هجدهم جدول قرار گرفته. همین باعث شده تا هواداران اینگولشتات به آینده تیم‌شان با نوری نا امید باشند. هر چند بازی این هفته اینگولشتات مقابل هولستن‌کیل رده یازدهمی می‌تواند تکلیف نوری را روی نیمکت این تیم مشخص کند. دیداری پر اهمیت در خانه حریف.

دیدگاه‌ها