کد خبر : 1563117 | 30 مهر 1397 ساعت 19:32 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

نویر دیگر نمی‌تواند سد راه تراشتگن باشد

درخشش مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا، نشریه مادریدی مارکا را نیز به تمجید از او وا داشته است.

نویر دیگر نمی‌تواند سد راه تراشتگن باشد

به گزارش "ورزش سه"، آندونی زوبی زارتا در زمان حضورش روی صندلی مدیریت ورزشی باشگاه بارسلونا، انتقادات زیادی به خود دید. مثل هر کسی، او هم موفقیت ها و ناکامی‌هایی داشت ولی جذب مارک آندره تراشتگن برای باشگاه یک موفقیت بزرگ بود زیرا نام او در آن موقع خیلی کوچکتر از بارسلونا بود. حالا او یکی از بهترین گلرهای جهان است.

 

 

1346754

 

 

البته این اتفاق در طول یک شب رخ نداده و چندین فصل طول کشیده تا چنین موضوعی رخ دهد.

 

روز شنبه دردیدار مقابل سویا، پس از چند بازی که او در مرکز توجهات نبود، بار دیگر نشان داد که چرا یکی از بهترین هاست. بارسلونا پس از 6 بازی پیاپی در لالیگا که حداقل یک گل خورده بودند وارد این بازی شد. البته این روند شنبه شب ادامه پیدا کرد ولی گلر آلمانی در دو صحنه ناجی اصلی تیمش بود.

 

در هر دو صحنه، او دو سیو پیاپی داشت که تنها بهترین ها می‌توانند چنین واکنش هایی داشته باشند. در اولین حرکت، او ضربه سر آندره سیلوا را مهار کرد و سپس ریباند فرانکو واسکز را توانست جمع کند.

 

در ادامه نیز حرکتی مشابه را روی ضربات وسام بن یدر و پابلو سارابیا انجام داد و مانع گل شدن ضربات آنها شد.

 

اما موضوعی که مطمئنا خیلی تراشتگن را اذیت می‌کند این است که تیم ملی آلمان، هنوز به مانوئل نویر چشم دارد. گلر بایرن مونیخ مطمئنا روزهای خوبی را در گذشته سپری کرده ولی در بازی های اخیر، نمایش های ضعیفی داشته است. به نظر می‌رسد شهرت و نام نویر، بیش از این نمی‌تواند مانع گلری تراشتگن در تیم ملی آلمان شود.

 

دیدگاه‌ها