کد خبر : 1563153 | 01 آبان 1397 ساعت 09:26 | 205.7K بازدید | 0 دیدگاه

این فولاد آن فولاد نیست که آرزوی خیلی‌ها بود

حرفهای سروش درباره یک اقدام غیر اخلاقی!

هافبک سابق فولاد درباره دلیل ممانعت از ادامه همکاری با این تیم تا پایان نیم‌فصل توضیحاتی ارائه داد.

حرفهای سروش درباره یک اقدام غیر اخلاقی!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی که به دلیل نامه مسؤولان باشگاه فولاد به فدراسیون فوتبال برای کنار گذاشتن‌اش، دیگر اجازه همکاری با این تیم تا پایان دور رفت را ندارد، در پیامی راجع به قطع همکاری با فولاد مطالبی عنوان کرد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

 

«بعد از گذشت چهار و نیم سال خاطرات خوب و زیبا و قهرمانی با این تیم ناخواسته مجبور به ترک فولاد شدم و مسیرم از این تیم جدا شد.


اکنون که فرصتی پیدا شد که حداقل برای نیم‌فصل در خدمت شما خوزستانی‌های عزیز باشم، بازگشتم که لطف و محبت‌های شما را جبران کنم.


ابتدا عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام که در ابتدای فصل به دلیل نداشتن آمادگی کامل بدنی و آسیب جزئی نتوانستم در حد خودم و انتظار شما ظاهر شوم، اما تنها نتوانستن بود نه نخواستن!


اما اکنون که بعد از مداوای آسیب دیدگی در یکی از بهترین مراکز پزشکی ورزشی دنیا با هزینه شخصی و تمرینات فشرده برای جبران به آمادگی کامل رسیده و بیش از چهار هفته بطور مداوم در تمرینات گروهی شرکت می‌کردم و حتی در تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم نقش داشته‌ام، به لطف رفتار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی مسؤولان باشگاه امکان همراهی تیم را در ادامه راه ندارم!


امیدوارم مسؤولان باشگاه فولاد بصورت کاملا شفاف و دقیق تمامی اتفاقات این موضوع را برای هواداران این باشگاه مردمی که دانستن حقیقت حداقل حق‌شان است، توضیح دهند که در غیر این صورت با توجه به اینکه همیشه بر این اعتقاد بوده‌ام که صداقت بهترین و درست‌ترین راه است، بصورت دقیق و صریح اتفاقات را برای مردم خوزستان و هواداران باشگاه فولاد توضیح میدهم که بدانند این فولاد با فولادی که زمانی هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشت، بسیار فاصله دارد!


در ضمن، باید یاد آوری کنم به آن دسته از کسانی که با فحش و ناسزا مرا بی‌غیرت و پول پرست می‌خوانند و یادشان نیست که چگونه آن چهار، پنج سال برای فولاد با دل و جان تلاش کردم، بگویم در همین لحظه و پس از گذشت چهار ماه از لیگ حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌ام!
آرزوی موفقیت میکنم برای دوستان عزیزم در تیم فولاد.»

دیدگاه‌ها