کد خبر : 1563160 | 01 آبان 1397 ساعت 09:40 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

هوفنهایم در خانه به دنبال رهایی از سقوط

ناگلزمان: در مقابل لیون می‌توانیم به سه امتیاز برسیم

هوفنهایم در گروه F چمپیونزلیگ با یک امتیاز در انتهای جدول گروه قرار گرفته و یولیان ناگلزمان سرمربی این تیم می‌داند که شاگردانش امشب در مقابل لیون حتماً باید به پیروزی برسند تا به ادامه‌ی راه امیدوار بمانند.

ناگلزمان: در مقابل لیون می‌توانیم به سه امتیاز برسیم

به گزارش "ورزش سه"، ناگلزمان 31ساله، سرمربی جوان هوفنهایم که تیمش امشب در خانه‌ی خود میزبان المپیک لیون خواهد بود می‌‌داند که بازیکنانش برای اینکه به باقی ماندن در این گروه امیدوار باشند باید سومین بازی خود در رقابتهای چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر بگذارند هر چند غلبه بر لیونی که در حال حاضر با چهار امتیاز صدرنشین گروه است کار آسانی نخواهد بود. ناگلزمان در این باره گفته:" اگر این بازی را ببازیم صعود از این گروه بسیار سخت خواهد شد".

 

پیروزی 3-1 هوفنهایم در زمین نورمبرگ در هفته‌ی اخیر بوندس‌لیگا به خوش‌بینی ناگلزمان دامن زده. او درباره‌ی بازی امشب تیمش مقابل لیون گفت:" ما می‌خواهیم اولین سه امتیازمان را بدست بیاوریم و این یک هدف کاملاً قابل دسترس است. تیم ما شرایط روحی خوبی دارد و با پیروزی اخیرمان در بوندس‌لیگا اعتماد به نفس بچه‌ها بالا رفته. من که حس خیلی خوبی دارم".

 

با اینحال ناگلزمان از قدرت تهاجمی لیون با احترام صحبت می‌کند. ناگلزمان در این باره گفت:" آنها بسیار سریع هستند و با حرکات تمرین‌شده حمله می‌کنند. ولی در سازمان تیمی آنها فضاهای خالی‌ای هست که ما می‌توانیم از آنها استفاده کنیم".

 

کاپیتان هوفنهایم، کوین فوگت هم درباره‌ی بازی امشب گفت:" در اینکه بازیکنان لیون تک‌تک چقدر باکیفیت هستند هیچ شکی نیست. آنها فوتبالیست‌هایی در کلاس جهانی هستند". فوگت برای مثال به مهاجم نوک لیون موسی دمبله و وینگر این تیم دیپای اشاره کرد و گفت:" این دو، بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند ولی ما برای مهارشان برنامه داریم". فوگت همچنین از اینکه کاپیتان لیون نبیل فکیر به دلیل مصدومیت در بازی امشب حضور نخواهد داشت ابراز خوشحالی کرد.

دیدگاه‌ها