کد خبر : 1563212 | 01 آبان 1397 ساعت 12:45 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

قاب متفاوت از کاپیتان پژمان در مرداب انزلی(عکس)

بازگشت به اردوی قوی سپید آن هم در قابی متفاوت از همه سال های گذشته باعث شد تا انزلی چی ها کاپیتان محبوب را دوباره کنار خود ببینند.

قاب متفاوت از کاپیتان پژمان در مرداب انزلی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قوی سپید انزلی در بحرانی ترین روزهای خود بار دیگر زمینه بازگشت چهره های قدیمی و محبوب به اردوی تیم را فراهم کرد. پژمان نوری و مازیار زارع در روزی که برکناری فرهاد پورغلامی از هدایت ملوان قطعی شد مجوز بازگشت به این تیم را دریافت کردند تا در بحرانی ترین شرایط به کمک قوی سپید بیایند.

 

1347390


دو چهره قدیمی در شرایط کاملا متفاوت در جمع ملوانان حاضر شدند چون پژمان خستگی ناپذیر همچنان سودای ادامه بازی کردن در سر داشت اما مازیار زارع دنبال ورود به عرصه مربیگری بود. با این حال شرایط به گونه ای بود که پژمان نوری در مصاف حساس با فجرسپاسی به عنوان بازیکن – مربی روی نیمکت رهبری ملوان نشست تا قابی متفاوت از او به ثبت برسد.

 

1347391


پژمان که باید تیم ملوان را بعد از تنها یک جلسه تمرین یک ساعته به مصاف مربی سابق خود مجید صالح می برد با کار کردن روی مسائل روحی روانی توانست تا حدودی انزلی چی ها را برای بازگشت به روزهای طلایی ترغیب کند اما بازی خوب آنها مقابل حریف شیرازی تنها یک امتیاز عایدی داشت با این امید که با سرو سامان گرفتن نیمکت رهبری دوباره بال های قو برای پرواز باز شود.

 

1347392


پژمان نوری بعد از اولین تجربه به عنوان بازیکن – مربی گفت:« این تیم خیلی کار دارد، باید زحمت بکشیم تا تیم به شرایط خوب گذشته برگردد. مهمترین چیز مساله روانی است، در ۲۴ ساعت سعی داشتیم از نظر روحی و روانی شرایط تیم را تغییر بدهیم، وقتی تیم چند باخت می‌آورد یا خوب نتیجه نمی‌گیرد یعنی این که بحرانی هست، پس باید از این بحران خارج شویم».

 

دیدگاه‌ها