کد خبر : 1563223 | 01 آبان 1397 ساعت 15:00 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

میاتوویچ: بیل و بنزما نمی‌توانند جای رونالدو را پر کنند

پردراگ میاتوویچ، مهاجم سابق رئال مادرید معتقد است که گرت بیل و کریم بنزما، توانایی پر کردن جای خالی رونالدو را ندارند.

میاتوویچ: بیل و بنزما نمی‌توانند جای رونالدو را پر کنند

به گزارش "ورزش سه"، رئال 4 شکست و 1 تساوی در 5 بازی اخیرش به دست آورده و خولن لوپتگی، کار بسیار دشواری برای حفظ جایگاهش روی نیمکت رئال مادرید خواهد داشت. قهرمان چمپیونزلیگ در این 5 بازی تنها 1 گل زده است. بیل از ماه آگوست موفق به گلزنی نشده و بنزما نیز چنین روند ضعیفی را طی کرده است. این در حالیست که رونالدو در تابستان، جمع سپیدپوشان را ترک کرد و به یوونتوس پیوست. حال میاتوویچ مدعی شد که بیل و بنزما برای پوشش جای رونالدو کافی نیستند.

 

 

1337085

 

 

او گفت:" وقتی بازیکنی در این سطح را از دست می‌دهید، باید به خاطر داشته باشید که به دنبال بازیکن بهتری بگردید. به نظر من بیل و بنزما قادر به پر کردن جای رونالدو نیستند و در سال‌های اخیر نیز نتوانسته اند عملکردی در سطح او داشته باشند."

 

میاتوویچ درباره اخراج لوپتگی گفت:" بدون شک اخراج او اشتباه خواهد بود، یک تصمیم ضعیف. هنوز در ابتدای لیگ هستیم و باید مربی حفظ شود. مادرید به سختی مقابل ویکتوریا پلژن بازنده می باشد. این رقابت برای رئال ساخته شده است و اگر در این بازی شکست بخورند، رئالی ها در مورد اخراج لوپتگی تصمیم می‌گیرند ولی حتی اگر شکست هم بخورند، باید به خولن زمان داد. نباید به دنبال مقصر گشت، باید راه حلی پیدا کرد. بازیکنان باید رو به جلو بروند. من مطمئنم که رئال خوب کار خواهد کرد."

دیدگاه‌ها