کد خبر : 1563312 | 01 آبان 1397 ساعت 21:29 | 102.4K بازدید | 0 دیدگاه

این شادی حق برانکو بود(عکس)

سرمربی پرسپولیس یکی از ماندگار ترین روزهای تاریخ حرفه ای خود را سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پروژه بزرگ برانکو در پرسپولیس حالا به مرحله نهایی نزدیک شده و سرمربی قرمزها فاصله اندکی با مهم ترین جام قاره دارد. جامی که با توجه به مشکلات قرمزهای تهرانی بسیار دور از دسترس بود اما با حضور یک مربی کاربلد، پرسپولیسی ها تنها 180 دقیقه با آن فاصله دارند.


سرمربی حال حاضر پرسپولیس در یکی از بحرانی ترین روزهای تاریخ این باشگاه هدایت قرمزها را بر عهده گرفت و با گذشت نزدیک به 4 فصل حالا تیم میانه جدولی فوتبال ایران را تیم اول آسیا و غول قاره کرده است؛ تیمی که حتی با 2 پنجره بسته و جدایی بیش از نیمی از بازیکنانش نیز همچنان می تواند ستاره های میلیون دلاری را در آسیا ناکام کند.


برانکو در یکی از شادترین روزهای زندگی خود، موفق شد با پرسپولیس و با یک فوتبال حساب شده السد را متوقف کند تا با یک تساوی کم دردسر به فینال آسیا صعود کند و در آستانه کسب یک افتخار بزرگ باشد.


همین افتخار بزرگ برای جشن سرمربی پرسپولیس در کنار خط کافی بود تا برانکو در سال های میانی دهه هفتم زندگی اش، چنین بی محابا در کنار خط و برابر چشم میلیون ها هوادار به شادی بپردازد؛ این جشن، این شادی حق مربی است که توانست در مدتی کوتاه و با همه مشکلات قرمزها را به سطح اول قاره بازگرداند.

 

 

 

 

 


عکس امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها