کد خبر : 1563319 | 01 آبان 1397 ساعت 21:48 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های من را ناامیدانه خواندند

سیدجلال: فقط امروز و فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم

کاپیتان مستحکم پرسپولیسی ها یقینا یکی از مهمترین عوامل رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. سیدجلال حسینی در دیدار امروز نیز روز کمی اشتباهی را در کارنامه خود ثبت کرد.

سیدجلال: فقط امروز و فردا می‌توانیم خوشحالی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی پس از صعود پرسپولیسی ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا در میکسدزون ورزشگاه آزادی در میان خبرنگاران صحبت هایی کوتاه را مطرح کرد. او درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوب و بسیار سختی داشتیم. شما شاهد هستید من قبل از این بازی درباره مشکلات تیم حرف زدم و ربطی به ناامیدی نداشت. اما دست های پشت پرده ای وجود داشت که صحبت های من را به ناامیدی ربط بدهد که خداراشکر، این کار آنها جواب نداد و بالاخره توانستیم به چیزی که در این بازی می خواهیم برسیم.


او در این باره ادامه داد: ما به کار خود ادامه می دهیم و کاری هم به این حاشیه ها نداریم. به لطف خدا هواداران هم از تیم حمایت می کنند و ما هم سعی می کنیم بتوانیم آنها را شاد کنیم. خداراشکر که شرمنده این همه هوادار در ورزشگاه و میلیون ها هوادار خارج از این جا نشدیم.


کاپیتان سرخ پوشان ادامه داد: امیدوارم هواداران همینطور شاد باشند و به خوشحالی خود تا روزها ادامه دهند. البته ما بازیکنان فقط امروز و فردا حق شادی داریم و پس از آن باید به بازی های دیگر تیم بپردازیم.


او درباره حمایت ملی برای رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا گفت: خداراشکر هوادارانی داریم که می توانند نهایت حمایت را از تیم داشته باشند. آنها همه کار می توانند انجام دهند. با آقای گرشاسبی صحبت می کردیم می گفت واقعا هواداران برای خرید بلیت های این دیدار سنگ تمام گذاشتند. از همه آنها ممنونم و امیدوارم بتوانیم همینطور باعث خوشحالی آنها شویم.

دیدگاه‌ها