کد خبر : 1563358 | 01 آبان 1397 ساعت 23:41 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: باید با غیبت لیونل مسی کنار بیاییم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا مدعی شد با کار تیمی می تواند غیبت لیونل مسی را پوشش داد.

والورده: باید با غیبت لیونل مسی کنار بیاییم

به گزارش "ورزش سه"، والورده همچنین به تمجید از شرایط فعلی رقیب فردا شب تیمش اینتر پرداخت و اذعان داشت با توجه به پیروزی های متوالی، آنها در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.

 

1338621

 

والورده گفت: "اینتر در بهترین شرایط این فصل خود قرار داشته و در 7 بازی متوالی پیروز شده است و به نظر من بازی زیبایی در انتظار 2 تیم خواهد بود. هم ما و هم اینتر می خواهیم دور رفت را به عنوان صدرنشین به پایان برسانیم و برنده این دیدار به هدف خود خواهد رسید.

 

ما باید خودمان را برای بازی کردن بدون لیونل مسی آماده کنیم اما بی شک نبود او تغییراتی را در سبک بازی بارسلونا ایجاد خواهد کرد. بارسلونا علیرغم غیبت لیونل مسی نیز به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و ما می توانیم از گزینه های مختلفی مانند تغییر بازیکن یا سیستم استفاده کنیم.

 

لیونل مسی بهترین بازیکنی است که من تا به حال دیده ام اما در غیاب او باید با کار تیمی کاری کنیم تا نبود مسی حس نشود. با یک بازیکن نمی توان غیبت لیونل مسی را پوشش داد و ما در این شرایط نیازمند به کار تیمی هستیم. احتمالا غیبت لیونل مسی همان 3 هفته ایست که کادر پزشکی اعلام کرده است اما بازیکنان همیشه امیدوارند زودتر از موعد مقرر به میادین بازگردند."

دیدگاه‌ها