کد خبر : 1563402 | 02 آبان 1397 ساعت 09:42 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از پیروزی 2-0 بایرن مقابل آ ا ک

کوواچ: عالی بازی کردیم و عالی نتیجه گرفتیم

نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی نسبتاً راحت تیمش مقابل آ ا ک آتن به ستایش از شاگردان خود پرداخت.

کوواچ: عالی بازی کردیم و عالی نتیجه گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم در پایتخت یونان در قالب رقابتهای چمپیونزلیگ در حالی برگزار می‌شد که بایرن مونیخ برای رهایی کاملتر از بحران هفته‌های اخیر خود عزمش را برای پیروزی جزم کرده بود. اما آ ا ک در یک ساعت اول بازی نگذاشت بایرن کاری از پیش ببرد و حتی می‌توان گفت در این یک ساعت تیم بهتر میدان بود. اما بعد از این شصت دقیقه، دو گل ژاوی مارتینز و رابرت لواندوسکی که ظرف سه دقیقه به ثمر رسید باعث شد سه امتیاز این مصاف در نهایت به بایرن تعلق بگیرد.

 

کوواچ که بعد از چهار هفته ناکامی در رسیدن به پیروزی، پیش از وقفه‌ی بازی‌های ملی در لیگهای اروپایی با فشارهای بسیار سنگینی روبرو شده بود، این هفته ابتدا با پیروزی 3-1 مقابل ولفسبورگ کمی از بار فشارها کاست و دیشب در مقابل آ ا ک قدم مثبت و مهم دیگری برای رهایی از بحران برداشت.

 

به همین خاطر کوواچ بعد از بازی تلاش زیادی کرد تا روی این تحولات مثبت تاکید کند. او گفت:" ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم. در بخش اعظم بازی کنترل توپ دست ما بود و باید گفت بر حریف‌مان اقتدار کامل داشتیم. ما در نیمه‌ی اول دو یا سه موقعیت خیلی عالی خلق کردیم ولی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. این بازی، بازی حساس و دشواری بود و محک خوبی برای صبر و حوصله‌ی ما به حساب می‌آمد. گل اول، کلید پیروزی ما بود. من از نحوه‌ی بازی‌مان در این بازی و نتیجه‌ای که از آن بدست آوردیم کاملاً راضی هستم".

 

بازی بعدی بایرن مونیخ در رقابتهای چمپیونزلیگ روز هفتم نوامبر در مقابل آ ا ک خواهد بود و بایرنی‌ها آن روز در آلیانس آرنا میزبان تیم یونانی خواهند بود. شاگردان کوواچ روز شنبه‌ی آینده هم در بوندس‌لیگا به مصاف ماینتز خواهند رفت.

 

1347692

دیدگاه‌ها