کد خبر : 1563404 | 02 آبان 1397 ساعت 09:46 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو، مرد پنهان موفقیت های پرسپولیس

پرسپولیس اگر چه در نیمه اول در برابر السد کمی با ترس و احتیاط بازی کرد اما در نیمه دوم و با صحبت های برانکو تبدیل به همان تیمی شد که همه انتظارش را داشتند. شجاع در حمله و منطقی در دفاع.

مارکو، مرد پنهان موفقیت های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، اما نکته قابل تامل بازی دیشب بازی فیزیکی شاگردان برانکو بود که از دقیقه یک تا نود ادامه داشت و در هیچ صحنه ای دیده نشد که تیم پرسپولیس در نبردهای فیزیکی کم بیاورد. شاید در صحنه ای بازیکن تیم پرسپولیس به خاطر قدرت حریف در دربیلینگ و هم چنین بازی ترکیبی جا می ماند اما برمی گشت و به مبارزه ادامه می داد. پرسپولیس حتی در 4 دقیقه وقت اضافه هم جنگید و به دنبال ایجاد موقعیت بود که همه این ها نشانگر یک چیز بود. تیم پرسپولیس از نظر بدنی آماده است.


بخشی از این موفقیت را باید مرهون مارکو دانست. مربی بدنساز تیم پرسپولیس که البته هیچ گاه ادعایی نکرده است. او دیشب به خوبی نشان داد تا چه اندازه بدنسازی خوب ابتدای فصل می تواند یک تیم را به عرش ببرد. به یاد داریم تمرینات ابتدای فصل او آنقدر سخت و طاقت فرسا بود که پرسپولیسی ها وقتی یک روز با قرعه استراحت روبرو می شدند از خوشحالی بال در می آوردند و گاهی به شوخی مارکو را در پایان تمرین زیر دست و پا می گرفتند تا به ظاهر دق و دلی اشان را رویش خالی کنند.


مارکو مرد پنهان موفقیت های پرسپولیس است. این در حالی است که خیلی از تیم های ما تمرینات بدنسازی ابتدای فصل را جدی نمی گیرند و می گویند با شروع بازی ها بدنسازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها