کد خبر : 1563405 | 02 آبان 1397 ساعت 09:46 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش خوب دفاع چپ بایرن در مقابل آ ا ک

رافینیا: از بحران خارج شدیم ولی باید بهتر بازی کنیم

رسانه‌های آلمانی می‌گویند بازگشت بعضی از مصدومین بایرن مونیخ مثل رافینیا و سرژ گنابری یکی از عوامل پیروزی این تیم مقابل آ ا ک آتن بوده.

رافینیا: از بحران خارج شدیم ولی باید بهتر بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع بحران اخیر در بایرن به دلیل ناکامی این تیم در رسیدن به پیروزی در چهار بازی پیاپی، بایرن مونیخ با هدایت نیکو کوواچ فصل جاری را خوب آغاز کرده بود. اما اولین بحران برای بایرن وقتی آغاز شد که این تیم چند نفر از بازیکنان طلایی خود مثل کورنتین تولیسو، سرژ گنابری، رافینیا و لئون گورتزکا را از دست داد.

 

با اینکه چند نفر از این بازیکنان مثل تولیسو هنوز به ترکیب بایرن بازنگشته‌اند و به این زودی‌ها هم شاهد حضورشان در میدان نخواهیم بود ولی کارشناسان و رسانه‌های آلمانی می‌گویند بازگشت بعضی از مصدومین مثل رافینیا و گنابری نقش مهمی در خروج بایرن مونیخ از بحران اخیر داشته است.

 

رافینیا در شهر آتن و در بازی مقابل آ ا ک نمایش قابل قبولی داشت و نشان داد وقتی سالم و سرحال باشد می‌تواند کمک بزرگی به روند بازی بایرن و سبک بازی مورد نظر نیکو کوواچ بکند. رافینیا که پست تخصصی‌اش دفاع چپ است و توسط کوواچ هم در این پست به خدمت گرفته می‌شود دیشب روی گل دوم بایرن که در دقیقه‌ی 63 توسط لواندوفسکی به ثمر رسید تاثیر مهمی داشت.

 

رافینیا بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" بازی سختی داشتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم ولی هر چه زمان گذشت به این نتیجه رسیدیم که کنترل و به دست داشتن مالکیت توپ برایمان سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. ولی در نهایت خدا رو شکر موفق شدیم گل بزنیم. بله، می‌دانیم که باید بهتر از این بازی کنیم ولی واقعیت این است که داریم در مسیر صحیح حرکت می‌کنیم".

 

1347697

دیدگاه‌ها