کد خبر : 1563407 | 02 آبان 1397 ساعت 09:55 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

ترکش ناکامی در صعود روسای دوحه به فینال

الرایه: ژاوی جانشین فریرا روی نیمکت رهبری السد

روزنامه معروف قطری از تصمیم سران باشگاه السد برای تغییرات روی نیمکت مربیگری این تیم در پی ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان پرده برداشت.

الرایه: ژاوی جانشین فریرا روی نیمکت رهبری السد

به گزارش "ورزش سه"، شکست در بازی رفت و تساوی در بازی برگشت مقابل پرسپولیس باعث شد تا رویای رسیدن به سومین فینال آسیا برای سران متمول باشگاه السد پایان تلخی در پی داشته باشد. مالکان باشگاه طی سه سال گذشته با سرمایه گذاری کلان روی تقویت تیم با خواسته اوسوالدو فریرا پرتغالی امیدوار به کسب قهرمانی متوالی داخلی و آسیایی بودند اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند تا شکست برابر پرسپولیس و ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان جایگاه پیرمرد 70 ساله پرتغالی را به خطر بیاندازد.


روزنامه الرایه امروز در گزارشی ویژه پرده از تصمیمات جدید سران السد برداشت و نوشت:« به نظر می رسد وقت تغییرات روی نیمکت رهبری السد رسیده باشد چون فریرا با ناکامی که در راه رساندن این تیم به فینال لیگ قهرمانان از خود ثبت کرد حالا در آستانه برکناری قرار دارد تا ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی به عنوان مربی – بازیکن سکان هدایت تیم را در دست بگیرد».


این روزنامه در ادامه مدعی شد از مدت ها قبل زمزمه های برکناری فریرا و ایجاد تغییرات روی نیمکت مربیگری السد به گوش می رسید به خصوص که این مربی پرتغالی در سال های گذشته اصلا نتوانست در روند نتیجه گیری انتظارات را برآورده کند تا همواره زیر سایه الدحیل قرار بگیرد. با توجه به این که روسای السد صدر جدول لیگ ستارگان را از دست دادند و دیشب از رسیدن به فینال آسیا بازماند هیچ بعید نیست ترکش های این ناکامی ظرف روزهای آتی دامن گیر مربی پرتغالی شود، اتفاقی که می تواند ژاوی را رسما وارد عرصه مربیگری کند.

دیدگاه‌ها