کد خبر : 1563409 | 02 آبان 1397 ساعت 09:59 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی هوفنهایم داوری و اشتباهات دفاعی را مقصر می‌داند

ناگلزمان: تیم برتر بودیم ولی با اشتباه سه گل خوردیم

هوفنهایم دیشب در خانه‌ی خود در حالی مقابل لیون به تساوی 3-3 رضایت داد که یولیان ناگلزمان سرمربی این تیم آلمانی از تیم داوری به شدت عصبانی بود.

ناگلزمان: تیم برتر بودیم ولی با اشتباه سه گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که داور اسپانیایی دیدار هوفنهایم و المپیک لیون که در چهارچوب رقابتهای چمپیونزلیگ برگزار می‌شد سوت پایان بازی را به صدا در آورد، بازی‌ای که با نتیجه‌ی تساوی 3-3 به پایان رسید، یولیان ناگلزمان از شدت عصبانیت قصد داشت به داور حمله کند. ناگلزمان معتقد بود داور اسپانیایی در جریان بازی بارها خطا روی بازیکنانش را نگرفته و در نهایت هم بازی را زودتر از آنکه باید به پایان رسانده است.

 

ناگلزمان بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران از فرصتهای از دست رفته‌ی تیمش گلایه کرد و گفت:" ما در این بازی در واقع سه گل به خودی زدیم. ما در مقابل لیون خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه در حالی که تیم حاکم میدان بودیم، گلهای خیلی بدی خوردیم که روی آنها خودمان مقصر بودیم و به دلیل اشتباهات خودمان بود که آنها را دریافت کردیم".

 

هوفنهایم که از بازی در لیگ قهرمانان تجربه‌ی چندانی ندارد در مقابل لیون، در سومین بازی خود در مرحله‌ی گروهی رقابتهای امسال، نشان داد از نظر دفاعی ضعف‌هایی دارد که در مقابل تیمهای بزرگ می‌تواند به ضررش تمام شود. از سوی دیگر هوفنهایم مثل هفته‌های گذشته فرصت‌های گلزنی زیادی خلق کرد که از بخت خوب ناگلزمان و تیمش، در استفاده از این فرصت‌ها خوب عمل کرد و توانست سه گل به ثمر برساند.

 

دو گل اول هوفنهایم توسط آندری کراماریچ کروات در دقایق 33 و 46 به ثمر رسیدند. هوفنهایم که ابتدا از حریف با یک گل عقب افتاده بود با گل اول کراماریچ بازی را به تساوی کشاند و با گل دوم او از لیون پیش افتاد. هر چند لیون بار دیگر جبران کرد و تا آخرین لحظات بازی با نتیجه‌ی 3-2 از هوفنهایم پیش افتاده بود. تا اینکه درحالیکه دو دقیقه از وقت قانونی بازی می‌گذشت جولینتون بازی را به تساوی کشاند تا هواداران هوفنهایم نفس راحتی بکشند. ناگلزمان بعد از بازی درباره‌ی گل بسیار مهم جولینتون گفت:" گل او فوق‌العاده زیبا به ثمر رسید. یک امتیازی که او برای ما بدست آورد می‌تواند در نهایت، در روز پایانی، در جدول گروه به ما کمک زیادی بکند".

 

1347699

دیدگاه‌ها