کد خبر : 1563411 | 02 آبان 1397 ساعت 10:05 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

شلوغ ترین روز جایگاه VIP آزادی (عکس)

جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی یکی از شلوغ ترین روزهای تاریخ خود را پشت سر گذاشت، روزی که نه تنها چهره های ورزشی که چهره های سیاسی و نظامی در این جایگاه حضور داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، جدال برگشت پرسپولیس با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا جایگاه ویژه استادیوم آزادی با تمام کم و کاستی هایی که داشت یکی از شلوغ ترین روزهای تاریخ خود را به ثبت برساند تا چهره های سرشناس در جشن فینالیست شدن سرخپوشان پایتخت لحظات جالبی را تجربه کنند.


نه تنها جایگاه VIP بلکه پاویون ورزشگاه آزادی نیز با توجه به ازدهام جمعیت حاضر جای سوزن انداختن نداشت تا در کنار چهره های سرشناس ورزشی و فوتبالی برخی از چهره های تاثیرگذار سیاسی نیز در جمع حاضران دیده شوند.


نه تنها جایگاه VIP بلکه پاویون ورزشگاه ازادی نیز با توجه به ازدهام جمعیت حاضر جای سوزن انداختن نداشت تا در کنار چهره های سرشناس ورزشی و فوتبالی برخی از چهره های تاثیرگذار سیاسی نیز در جمع حاضران دیده شوند .


جایگاه ویژه استادیوم آزادی یکی از 39 مورد ایرادی است که بازرسان کنفدراسیون برای ترمیم و بازسازی آن در راستای میزبانی تاکید داشتند از همین رو انتظار می رود این جایگاه تا سه هفته آینده سر و شکل بهتری با برنامه های وزارت ورزش و مدیریت مجموعه به خود بگیرد.

 

1347701

دیدگاه‌ها