کد خبر : 1563423 | 02 آبان 1397 ساعت 10:43 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ستاره‌ی اسپانیایی اتلتیکو از کاپیتان دورتموند

کوکه: کاش اتلتیکو هم مارکو رویس داشت

در آستانه‌ی جدال دو تیم دورتموند و اتلتیکو مادرید که تکلیف صدرنشین گروه A چمپیونزلیگ را مشخص خواهد کرد، کوکه‌ ستاره‌ی اتلتیکو به ستایش از مارکو رویس کاپیتان دورتموند پرداخت.

کوکه: کاش اتلتیکو هم مارکو رویس داشت

به گزارش "ورزش سه"، کوکه هافبک ملی‌پوش اسپانیایی که یکی از بازیکنان سرشناس و ستارگان مطرح اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود و در سیستم دیه‌گو سیمئونه تقریباً همان نقشی را به عهده دارد که مارکو رویس به دستور لوسین فاور در دورتموند ایفا می‌کند، به تحسین و ستایش از این هافبک باتجربه‌ی آلمانی پرداخت و گفت:" خیلی دلم می‌خواست مارکو رویس در تیم ما بازی کند".

 

کوکه که در آستانه‌ی دیدار دورتموند و اتلتیکو در وست‌فالن اشتادیون، ورزشگاه خانگی زنبورهای زرد آلمان، با نشریه‌ی ورزشی اشپورت‌بیلد گفت و گو می‌کرد در این باره گفت:" من از سبک بازی مارکو رویس خیلی خوشم می‌آید. او سرعت فوق‌العاده‌ای دارد و دریبل‌هایش بی‌نظیر است. مارکو آنقدر غیر قابل پیش‌بینی است که همه‌ی حریفانش از مقابله با او هراس دارند".

 

کوکه اما علت اصلی علاقه‌ی زیادی خود به رویس را وفاداری او به باشگاهش خوانده و می‌گوید:" ولی راستش مهمترین علت علاقه‌ی من به مارکو این است که با وجود همه‌ی پیشنهادهایی که از باشگاه‌های بزرگ داشته در دورتموند باقی مانده و نشان داده به این تیم تعصب دارد. تعصبی که این روزها در دنیای فوتبال کمتر می‌بینیم".


کوکه در ادامه‌ی حرفهایش به دو بازیکن دیگر دورتموند هم اشاره کرده و آنها را فوتبالیست‌هایی فوق‌العاده می‌داند. کوکه در این باره به بیلد گفت:" دورتموند بازیکنان خوب زیادی دارد. برای مثال پاکو آلکاسر که از بارسلونا به این تیم ملحق شده. همینطور ماریو گوتزه که با گلش آلمان را قهرمان جام جهانی 2014 کرد. بله می‌دانم که او این روزها مشکلاتی دارد ولی با اینحال همچنان فوتبالیست بزرگی است".

 

1347729

دیدگاه‌ها