کد خبر : 1563424 | 02 آبان 1397 ساعت 10:42 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی شالکه:

برای بازیکنان‌مان صدای استادیوم گالاتا را شبیه‌سازی کردیم

شالکه امشب در هفته‌ی سوم چمپیونزلیگ در استانبول در یک دیدار مهم به مصاف گالاتاسارای خواهد رفت و سرمربی این تیم می‌گوید از شرایط بازی در استانبول آگاهی دارد.

برای بازیکنان‌مان صدای استادیوم گالاتا را شبیه‌سازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شالکه امشب در حالی در ورزشگاه تورک‌تله‌کام استانبول به مصاف گالاتاسارای قهرمان سوپرلیگ ترکیه می‌رود که گالاتا در یک سال و نیم اخیر، در رقابتهای مختلف، هرگز در ورزشگاه خانگی‌اش شکست نخورده ولی شالکه برای تضمین صدرنشینی خود در گروه D چمپیونزلیگ می‌خواهد از استانبول هر طور شده با 3 امتیاز به آلمان بازگردد.

 

در حال حاضر و بعد از برگزاری دو هفته از رقابتهای چمپیونزلیگ، شالکه در گروه D چهارامتیازی است و گالاتاسارای با 3 امتیاز در رتبه‌ی سوم جدول این گروه قرار دارد. این شرایط امتیازی باعث شده بازی امشب دو تیم برای هر دوی آنها اهمیت فوق‌العاده زیادی داشته باشد.

 

سرمربی شالکه دومنیکو تدسکو می‌گوید از وضعیت و شرایط خاص ورزشگاه گالاتا آگاه است. تدسکو در کنفرانس خبری پیش از بازی با گالاتا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فضای ورزشگاه گالاتاسارای خیلی خاص و ویژه است. ولی ما خودمان را برای این شرایط آماده کرده‌ایم".

 

این سرمربی 33ساله‌ی شالکه در آخرین جلسه‌ی تمرینی آبی‌پوشان قبل از پرواز به سوی استانبول، برگ برنده‌ای از آستین خود درآورد تا شاگردانش با خیال راحت راهی زمین حریف شوند. تدسکو در این باره گفت:" ما در آخرین جلسه‌ی تمرینی‌مان که در ورزشگاه خانگی شالکه، ولتینز آرنا، برگزار شد صداهایی که از آخرین بازی خانگی گالاتاسارای ضبط شده بود را از طریق سیستم صوتی ورزشگاه پخش کردیم تا بازیکنان‌مان بفهمند با چه شرایطی روبرو خواهند شد و باید انتظار چه چیزی را داشته باشند".


تدسکو در این کنفرانس خبری همچنین به این اشاره کرد که سبک بازی گالاتاسارای به دقت تحلیل شده و حتی بازیکنانش، سبک بازی حریفان مستقیم خود را بررسی کرده‌اند. تدسکو گفت:" گالاتاسارای مملو از بازیکنان خوبی است که در زمین می‌توانند فوق‌العاده کار کرده و برای هر تیمی تهدیدکننده باشند. برای مثال گری رودریگز به عنوان وینگر چپ سرعت خارق‌العاده‌ای دارد. همینطور یونس بلهندا و ارن دردی‌یوک دو بازیکنی که آنها را از دوران حضورشان در بوندس‌لیگا خوب می‌شناسیم از بهترینهای گالاتا هستند".

 

تدسکو  از فاتح تریم سرمربی گالاتاسارای هم تمجید کرده و درباره‌ی او گفت:" من بی‌صبرانه منتظرم تا از نزدیک با او روبرو بشوم. من از کودکی و نوجوانی روند پیشرفت فاتح تریم به عنوان یک مربی را دنبال می‌کردم و واقعاً شیفته‌ی او بودم".

دیدگاه‌ها