کد خبر : 1563425 | 02 آبان 1397 ساعت 10:45 | 70.5K بازدید | 0 دیدگاه

برانکوی آرام فعال‌تر از عالیشاه (عکس)

هافبک پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار مقابل السد فرصت حضور در زمین را به دست آورد اما نمایش پرفروغی در این دقایق از خود به جا نگذاشت.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی سرخپوشان روز گذشته یکی از جذاب‌ترین دیدارهای خود را با نتیجه تاریخی پشت سر گذاشت و توانست تیمش را برای اولین بار به مرحله نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا برساند.


برانکو ایوانکوویچ که بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به محوطه فنی بازگشته بود، در تلاش بود با تصمیمات خود شرایط دستیابی به یکی از تاریخی ترین نتایج باشگاه را به دست بیاورد. او در دقایق پایانی بازی از امید عالیشاه در ترکیب تیمش سود برد تا موفق شود همچنان فشار را روی مدافعان حریف قرار دهد و با پرس در یک سوم زمین حریف از هجوم همه جانبه آنها روی دروازه تیمش بکاهد. عالیشاه اما در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت علیرغم دوندگی بالا در توپگیری و حفظ آن برای سرخپوشان نمایش جالب توجهی از خود به جا نگذاشت و در چند صحنه بلافاصله بعد از اینکه توپ را در اختیار گرفت، آن را از دست داد تا تیمش بار دیگر در خطر حملات حریف قرار گیرد. این بازیکن که به واسطه مصدومیت در بازی رفت دو تیم، در آخرین لحظات در لیست پرسپولیس برای بازی برگشت مرحله نیمه نهایی قرار گرفته بود، با ادامه این روند کار سختی برای بازگشت به ترکیب تیم خواهد داشت خصوصا اینکه نشان داده با دستیابی به ترکیب اصلی تیمش که این روزها با حضور کامیابی نیا، نوراللهی، بشار رسن و سیامک نعمتی روند خوبی را طی می‌کنند شرایط سختی را در پیش خواهد داشت.

 

1347732

دیدگاه‌ها