کد خبر : 1563455 | 02 آبان 1397 ساعت 12:30 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل های نعمتی به السد؛ تلخ و بینظیر(عکس)

برانکو ایوانکوویچ برای بازی با السد شجاع را به جای ماهینی که مصدوم بود به دفاع راست برد و شاید همین تغییر باعث شد تا این تیم بتواند با زدن گل مساوی در ورزشگاه آزادی به فینال برسد.

گل های نعمتی به السد؛ تلخ و بینظیر(عکس)

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس در نیمه اول دروازه اش توسط بغداد بونجاح باز شد تا صعودش به فینال لیگ قهرمانان آسیا به خطر بیفتد اما همه می دانستند که پرسپولیس تیمی است که نیمه دوم های خوبی دارد و در این بازی هم همین اتفاق افتاد. پرسپولیس با هیجان بالا و برای جبران گل خورده به زمین آمد. در دقیقه 49 احمد نوراللهی اوت را که در زمین پرسپولیس اتفاق افتاده به سرعت پرتاب می کند، کمال با سر توپ را می زند، بشار روی آن اثر می گذارد و توپ به علیپور می رسد. منشا با سرعت بالا فرار می کند و علیپور لب خط توپ را به منشا می دهد. منشا پایش را عوض می کند، دوست و رفیق صمیمی اش را می بیند که تنها به محوطه جریمه السد رسیده است. او و سیامک نعمتی از لیگ شانزدهم و زمانی که در پیکان همبازی بودند هم در زمین و هم بیرون زمین رابطه خوبی داشتند. این دو بهترین بازیکنان پیکان در فصل شانزدهم بودند و برانکو هر دو بازیکن را با هم گرفت. این دوستی در پرسپولیس هم ادامه داشت تا اینکه چند هفته قبل عکس هایی از تمرین منتشر شد که نشان می داد نعمتی و منشا باهم درگیر شده اند.

 


بعد از این درگیری و در اولین مسابقه بعد از آن آثار این قهر و دعوا مشخص بود و گاهی سیامک و گاهی منشا به یکدیگر پاس ندادند. اما بازی با السد این دوستی دوباره به کار آمد. نعمتی خودش را به هجده قدم رسانده در حالیکه یک بازیکن السد در کنارش و دو تای دیگر در جلو و پشتش قرار دارند. منشا با پای راست توپ را به نزدیکیهای نقطه پنالتی می فرستد و سیامک نعمتی با پای چپ و با یک چرخش حرفه ای توپ را تبدیل به گل کرد. این مهمترین گل زندگی سیامک نعمتی تا این لحظه است هرچند او فرصت بزرگتری پیش رو دارد و می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا گل مهمتر هم بزند.
سیامک نعمتی در لیگ چهاردهم و در بیست سالگی از حفاری اهواز به تیم پیکان پیوست و در اولین سال حضورش در پانزده بازی و اغلب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد. او فصل بعد را هم در لیگ آزادگان با پیکان بود و در این فصل به عنوان یک بازیکن ثابت 32 بازی انجام داد و سه گل زد تا پیکان بار دیگر به لیگ برتر بازگردد. اما نکته جالب درباره سیامک نعمتی که او در این دو فصل در پست دفاع راست برای پیکان بازی کرد اما در لیگ شانزدهم، مجیدجلالی که توانایی های این بازیکن را دید او را در یک تغییر پست عجیب به وینگر چپ برد. او 6 گل زد و سه پاس گل داد تا پیکان در اولین سال حضورش در لیگ برتر بعد از حضور در لیگ یک به رتبه ششم برسد.

 


نمایش او در اولین سال بازی اش در وینگر چپ آنقدر خوب بود که برانکو به عنوان اولین بازیکن در فصل نقل و انتقالات لیگ هفدهم او را به خدمت گرفت ولی آمار بازی هایش در اولین سال حضورش کم بود و حتی شنیده می شد که او به دنبال راهی برای جدایی از پرسپولیس است چرا که بیشتر مواقع ذخیره بازیکنانی چون احمدزاده و امیری بود. برانکو اما به او اجازه خروج نداد هرچند در پایان فصل در 792 دقیقه حضورش در لیگ برتر 2 گل زد و یک پاس گل هم داد. نکته ای که درباره دو گل سیامک نعمتی در لیگ هفدهم وجود دارد این است که هر دو گل او امتیازآور بوده است. اولین گل او برای پرسپولیس برابر گسترش فولاد بود که باعث شد تیمش یک امتیاز بگیرد و گل دومش برابر استقلال خوزستان بود که گلی سه امتیازی بود.

 


امسال اما وقتی برانکو با این سوال روبرو شد که چرا مانع از خروج برخی از بازیکنان کلیدی تیم نشده است او به این موضوع اشاره کرد که با بشاررسن و سیامک نعمتی قصد دارد سبک متفاوتی را امسال بازی کند. او در این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و در لیگ قهرمانان آسیا نقش کلیدی در فینالیست شدن تیمش ایفا کرده است. نعمتی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان در بازی رفت برابر السد گلزنی کرد اما پرسپولیس آن بازی را در قطر 3 بر یک باخت اما این بار گل او برابر السد باعث شد تا پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. سیامک نعمتی حالا جایگاهش را در پرسپولیس محکم تر از قبل کرد آن هم در حالی که برخی معتقد بودند او در غیاب حسین ماهینی باید در پست دفاع راست بازی کند اما برانکو با آوردن شجاع خلیل زاده به دفاع راست، نعمتی را کماکان به عنوان وینگر چپ بازی داد و نتیجه اش را هم دید.

 

 

دیدگاه‌ها