کد خبر : 1563468 | 02 آبان 1397 ساعت 12:32 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - ستاره سرخ بلگراد

دو تیم لیورپول و ستاره سرخ بلگراد، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - ستاره سرخ بلگراد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در گروه دشواری قرار دارد، با سه امتیازی که تا به اینجا کسب کرده در رده دوم جدول قرار گرفته است. شاگردان کلوپ در دیدار اول خود موفق به شکست دادن پاری سن ژرمن شدند ولی مقابل ناپولی با نتیجه 1- 0 شکست خورده و نتوانستند صدر جدول را تصاحب کنند. در حال حاضر ناپولی با 4 امتیاز صدرنشین است و لیورپول و پاری سن ژرمن با 3 امتیاز در تعقیب آنها هستند.  لیورپولی ها برای اینکه صعود خود به عنوان صدرنشین را جدی تر پیگیری کنند، نیاز دارند در بازی امروز به پیروزی دست پیدا کنند.

 

 

1340503

 

 

ستاره سرخ نیز برای زنده نگه داشتن امیدهایش باید امروز به پیروزی برسد و مطمئنا با تمام وجود در زمین ظاهر خواهد شد. آنها در خانه جو وحشتناکی را برای رقبا ایجاد می‌کنند و لیورپول می‌داند در بلگراد کار بسیار سختی پیش روی آنهاست.

برای دیدار امروز، لیورپول از همراهی چمبرلین، هندرسون و نبی کیتا به علت مصدومیت محروم است. همچنین حضور واینالدوم، میلنر، سادیو مانه و دیووک اوریجی هنوز مشخص نیست. در آن سو ستاره سرخ محروم و مصدومی برای این بازی ندارد. این دیدار اولین تقابل رسمی دو تیم خواهد بود و پیش از این آنها مقابل هم صف آرایی نکرده اند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1347799

دیدگاه‌ها