کد خبر : 1563497 | 02 آبان 1397 ساعت 14:59 | 111.2K بازدید | 0 دیدگاه

CR7 روی صفر ماند

سیو استثنایی دخیا؛ حسرت رونالدو در قلعه سرخ (عکس)

یک شوت به نظر غیرقابل مهار از رونالدو می توانست او را به یک سوپرگل در اولدترافورد برساند اما .......

سیو استثنایی دخیا؛ حسرت رونالدو در قلعه سرخ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم منچستریونایتد و یوونتوس در ورزشگاه الدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند و بازی حساسی را برگزار کردند. یوونتوس با تک گل دیبالا موفق شد در این دیدار به پیروزی برسد و 3 امتیاز را کسب کند و اما یکی از اتفاقات جذاب شب گذشته، سیو استثنایی دخیا مقابل رونالدو بود که اجازه نداد او اولین گل خود در لیگ قهرمانان فصل جاری را به ثمر برساند.

 

 

1347865

 

1347864

 

 

1347863

 

 

کریستیانو که پس از جدایی از رئال و پیوستن به یووه، هنوز در چمپیونزلیگ موفق به گلزنی نشده، شب گذشته تلاش بسیاری در این امر کرد. او که بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها به حساب می‌آید، روی یک صحنه، شوتی فوق العاده به سمت دروازه دخیا زد. ضربه دقیق و محکم رونالدو، در آستانه ورود به کنج دروازه یونایتد قرار داشت که با واکنش فوق العاده دخیا مهار شد. این سیو استثنایی و همینطور نمایش بی نقص او در بازی شب گذشته، تمجیدات بسیاری را برایش به همراه داشته است.

 

گری لینه کر در توئیترش، ویدیو این سیو را منتشر کرد و نوشت:" سیوهایی انجام می‌شوند و برخی دیگر هم سیوهایی دارند. شوتی استثنایی از رونالدو ولی دخیا... واو."

 

اوون هارگریوز نیز در این رابطه گفت:" فکر نمی‌کنم هیچکس دیگری به جز دخیا بتواند آن توپ را مهار کند. کاری کرد که خیلی راحت به نظر برسد. فوق العاده بود و سیوی باورنکردنی داشت."

 

ریو فردیناند، دیگر کارشناس شبکه BT  گفت:" از دفاع بازی شروع شد و خیلی خوب رو به جلو آمد و با یک سیو استثنایی روبرو شد. ما همه فکر کردیم توپ گل شد. اینکه دخیا چطور توپ را درآورد نشان می‌دهد او چه گلر فوق العاده ای است."

دیدگاه‌ها