کد خبر : 1563506 | 02 آبان 1397 ساعت 16:05 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید هم صاحب یک والورده شد (عکس)

فده والورده، ستاره 20 ساله اروگوئه ای شب گذشته اولین بازی رسمی خود را برای تیم اول رئال انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، والورده که تنها 20 سال دارد، دقیقه 54 بازی شب گذشته برابر ویکتوریا به جای ایسکو وارد زمین شد. او با شماره 15 به زمین آمد و یکی از خوب های رئال در پایان بازی لقب گرفت. او چه در فاز تهاجمی و چه در دفاع، مشارکت فعالی داشت.

والورده یک دقیقه پس از ورودش به زمین، روی گل دوم رئال که توسط مارسلو به ثمر رسید، نقش مستقیم را ایفا کرد. پاس او به بیل و سپس پاس بیل به مارسلو، در نهایت به گل منجر شد. او در دقایق پایانی نیز با دخالت به موقع خود یک موقعیت گل صد در صد را از ویکتوریا گرفت.

والورده سال 2016 به تیم دوم رئال پیوست و فصل گذشته را قرضی برای دپورتیو لاکرونیا بازی کرد. او در نهایت با صلاحدید لوپتگی به فهرست تیم اول رئال اضافه شد تا جانشین کوواچیچ باشد. والورده شش بازی ملی در کارنامه دارد اما در جام جهانی نتوانست به فهرست نهایی اروگوئه راه یابد.

 

لوپتگی در پایان بازی به تمجید از این ستاره آینده دار پرداخت و گفت:« فده بازیکنی است که ما را به وجد می آورد. او با اینکه خوب تمرین می کند ولی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده بود.  امیدوارم به همین روند پیشرفت ادامه دهد. ما به او اطمینان کامل داریم و مطمئنم که بازیکن مهمی برای رئال خواهد شد.»

 

والورده نیز در پایان بازی گفت:« این رویایی بود که به حقیقت پیوست. بسیار خوشحالم که اولین بازی خودم را با پیراهن رئال انجام دادم. امیدوارم از این پس بازی های بیشتری برای تیم محبوبم انجام دهم. از حالا به بازی با بارسلونا فکر خواهیم کرد.»

 

 

1347878

 

1347879

 

 

1347880

دیدگاه‌ها