کد خبر : 1563536 | 02 آبان 1397 ساعت 18:23 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

توافق کونته و پرز برای هدایت رئال مادرید

آنتونیو کونته، با مدیریت باشگاه رئال مادرید برای هدایت این تیم به توافق رسیده است.

توافق کونته و پرز برای هدایت رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در حال حاضر به عنوان اولین و مهم ترین نامزد هدایت رئال مادرید از سوی فلورنتینو پرز در نظر گرفته شده و طبق ادعای اسکای اسپورتس، تماس هایی با این سرمربی ایتالیایی از سوی نمایندگان مدیریت رئال مادرید نیز برقرار شده است.

 

1320614

 

آنتونیو کونته در تابستان امسال نیز مورد نظر کهکشانی ها قرار داشت اما او تصمیم گرفت بعد از یک دوره 2 ساله هدایت چلسی، مدتی از میادین دور باشد و به همین دلیل این پیشنهاد را رد کرد.

 

اما به نظر می رسد در صورت نهایی شدن اخراج خولن لوپتگی، حالا آنتونیو کونته آماده بازگشت به میادین است و مشکلی برای پذیرش هدایت رئال مادرید ندارد و پاسخ او به پیشنهاد باشگاه اسپانیایی مثبت بوده است.

 

البته دیروز باشگاه رئال مادرید تاکید کرد لوپتگی حداقل تا پایان ال کلاسیکو هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد داشت اما در صورت شکست در این دیدار، فاصله لوس بلانکوس با رقیب دیرینه بعد از گذشت تنها 10 هفته به 7 امتیاز خواهد رسید که این اتفاق هرگز مورد نظر فلورنتینو پرز نیست و وی حکم اخراج لوپتگی را در این شرایط امضا خواهد کرد. خولن لوپتگی پیش از آغاز جام جهانی و در شرایطی جنجالی هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت اما به نظر می رسد دوران حضور او در برنابئو کوتاه تر از حد انتظارات باشد.

دیدگاه‌ها