کد خبر : 1563568 | 02 آبان 1397 ساعت 20:40 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری: به احترام مردم مشهد بازی می‌کنیم

بازی در خوزستان همیشه سخت است

بازیکن خوزستانی تیم پدیده می گوید سعی می کنیم فعلا به مشکلات فکر نکنیم تابا پیروزی در بازی پیش رو، همچنان در صدر جدول حضور داشته باشیم.

بازی در خوزستان همیشه سخت است

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی منصوری، مدافع تیم پدیده درباره دیدار پیش روی این تیم در بازی هفته دهم لیگ برتر گفت: من خوزستانی هستم و می دانم بازی در خوزستان برای هر تیم و هر بازیکنی سخت است. هم به دلیل بازی در خانه حریف و هم به دلیل جایگاه در جدول، ما هم بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان داریم. البته کادر فنی پدیده به خوبی این تیم را آنالیز کرده است و در حال حاضر نسبت به این تیم شناخت داریم.

 

او درباره تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: آنها تیم بسیار خوبی دارند یعنی بازیکنان و کادرفنی خوبی در نفت حضور دارند اینکه آنها در رده های پایین جدول هستند باعث می شود تا ما نیز بازی خوبی پیش رو داشته باشیم. البته ما هم تیم پدیده مشهد هستیم که در صدر جدول رده بندی قرار داریم. ما با تمام توان به مسجدسلیمان می رویم تا بتوانیم با دست پر به مشهد برگردیم و دل هواداران مان را شاد کنیم.


منصوری ادامه داد: از لحاظ فنی در وضعیت خوبی به سر می بریم. بازیکنان همه آماده این بازی هستند و امیدوارم بتوانیم هم بازی های خوب و روند صدرنشینی را ادامه دهیم.


مدافع پدیده درباره مشکلات تیم نیز گفت: ما یکسری مشکلات داریم اما فعلا به دلیل مردم مشهد و همینطور اعتبارمان مجبوریم به آنها فکر نکنیم تا در بازی برابر این حریف به میدان برویم و انشالله این مشکلات روی ما تاثیری نداشته باشند تا با نتیجه مورد نظر به خانه بازگردیم.


او در پایان گفت: همه هواداران بدانند ما با تمام توان به مسجدسلیمان می رویم و همه تلاشمان را به کار می بندیم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم و همچنان در صدر جدول باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها