کد خبر : 1563572 | 02 آبان 1397 ساعت 20:57 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای بیشتر نشدن مصدومیتم

مهدی‌زاده: بااجازه مربی از زمین بیرون آمدم

مدافع ماشین سازی می گوید در جریان دیدار این تیم برابر پارس جنوبی جم به دلیل زیاد نشدن مصدومیتم و با اجازه کادر فنی از بازی بیرون آمدم.

مهدی‌زاده: بااجازه مربی از زمین بیرون آمدم

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد مهدی زاده، مدافع تیم ماشین سازی تبریز درباره تعویض خود در دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: به صلاحدید مربیان در دو بازی به میدان رفتم و در این بازی نیز به دلیل آنکه تیم جلو بود از آقای مهاجری اجازه گرفتم و زمین را ترک کردم. در حال حاضر خداراشکر شرایطم خوب است. فیزیوتراپی و آب درمانی و تمریناتم را دارم تا ببینیم به امید خدا فردا تصمیم مربیان چه خواهد بود.

 

او درباره رویارویی با تیم سابق خود گفت: نساجی هم پس از سال ها توانست راهی لیگ برتر شود و خداراشکر ما مازنی ها هم توانستیم یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم. ما هم قطعا برابر آنها بازی سختی خواهیم داشت اما برای رسیدن به اهداف تیم باید به موفقیت برسیم.

مدافع ماشین سازان درباره همکاری با سرمربیان تیم ماشین سازی در لیگ هجدهم گفت: آقای مهاجری تیم خوبی ساخته اند. سابقه ایشان مشخص است و همه می دانند او تاکنون چه کارهایی کرده است. من در دوره آقای فیروز کریمی به این تیم آمدم اما خط فکری این دو مربی بسیار نزدیک به هم است و به همین دلیل پس از جدایی آقافیروز و حضور آقای مهاجری بدون مشکل به همکاری ادامه دادیم. ایشان زمان زیادی برای تیم می گذارد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

او در پایان گفت: بعد از مصدومیتی که داشتم با فیزیوتراپی و آب درمانی و تمریناتی که داشتم توانستم وضعیتم را ایده آل کنم. در بازی پارس جم هم با صلاحدید آقای مهاجری بیرون آمدم تا مصدومیتم بیشتر نشود. خداراشکر همه چیز مهیای حضور دوباره در ترکیب است و باید ببینیم آقای مهاجری در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها