کد خبر : 1563605 | 03 آبان 1397 ساعت 00:25 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 4-0 ستاره سرخ: شب پرستاره قرمزها

لیورپول در دیداری خانگی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد در خانه مقابل ستاره سرخ بلگراد به پیروزی 4-0 برسد.

لیورپول 4-0 ستاره سرخ: شب پرستاره قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و با زدن دو گل در هر نیمه، توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

ستاره سرخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، اطراف محوطه جریمه لیورپول، صاحب چند ضربه آزاد شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

پس از آن نوبت قرمزها بود تا ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 10 صاحب یک موقعیت شدند اما الکساندر آرنولد نتوانست از موقعیتی که فیرمینو ایجاد کرده بود، استفاده کند.

یک دقیقه نوبت محمد صلاح بود که در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما ضربه او را دروازه بان ستاره سرخ مهار کرد. حملات لیورپولی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 20، روبرتو فیرمینو قفل دروازه میهمان را باز کرد. روی یک حرکت تیمی عالی و پاس در عرض ژردان شقیری بود که توپ در محوطه جریمه به روبرتو فیرمینو رسید و او هم با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

 

 

1347995

 

برتری لیورپولی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 26 به گل دوم برسند اما صلاح نتوانست از ارسال رابرتسون استفاده کند.

فشار حملات میزبان ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. اما در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، قرمزها در دقیقه 45 توانستند به گل دوم برسند. باز هم این ژردان شقیری بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس هوشمندانه او را محمد صلاح با یک ضربه تماشایی، تبدیل به گل دوم لیورپول کرد و نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات لیورپولی ها آغاز شد و این تیم خیلی زود به گل سوم رسید. خطای مدافع ستاره سرخ روی سادیو مانه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. صلاح پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم به وسط دروازه، کار را تمام کرد.

 

1347993

 

حملات لیورپول بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 62، فیرمینو می توانست گل دوم خودش در این دیدار را به ثمر برساند اما واکنش خوب دروازه بان حریف، مانع از گلزنی او شد.

برتری قرمزها در دقیقه 76 منجر به یک ضربه پنالتی دیگر شد. برخورد توپ به دست بازیکن ستاره سرخ در محوطه جریمه باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما مانه که پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، نتوانست دروازه بان حریف را مغلوب کند و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

1347994

 

اما این ستاره سنگالی، تنها 4 دقیقه بعد توانست اختلاف را به چهار گل افزایش بدهد. روی پاس استوریج بود که مانه با یک ضربه نه چندان محکم، حساب کار را 4-0 کرد.

تلاش بازیکنان لیورپول برای زدن گل های بعدی در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با همان چهار گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها