کد خبر : 1563620 | 03 آبان 1397 ساعت 00:35 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

فرار پاری سن ژرمن از شکست مقابل ناپولی(عکس)

پاری سن ژرمن با گل دقیقه پایانی آنخل دی ماریا، مقابل ناپولی به تساوی 2-2 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در هر 10 دیدارشان در رقابت های لوشامپیونا به پیروزی رسیدند، در دیدار امشب مقابل ناپولی حسابی به دردسر افتادند و در نهایت با گل ثانیه های پایانی دی ماریا، توانستند از شکست فرار کنند.

در دقیقه 29، روی پاس عالی خوسه کایخون، این لورنزو اینسینیه بود که در موقعیت تک به تک با آلفونس آرئولا، با یک ضربه چیپ، کار را تمام کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم پاریسی ها شروع بهتری داشتند و بعد از چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 61، به گل تساوی رسیدند. روی ارسال توماس مونیه از سمت راست بود که توپ به ماریو روی برخورد کرد و وارد دروازه ناپولی شد.

بعد از این گل بار دیگر ناپلی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 77، بار دیگر پیش افتادند. ضربه روئیز در مقابل دروازه پی اس جی به مرتنس رسید و او هم از فاصله نزدیک کار را تمام کرد.

پاریسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه ناپولی وارد کردند و سرانجام در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسیدند.

دی ماریا که با پاس دراکسلر پشت خط محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اوسپینا فرستاد و حساب کار را 2-2 کرد.

 

1348007

 

1348006

 

1348008

دیدگاه‌ها