کد خبر : 1563627 | 03 آبان 1397 ساعت 09:29 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی دانم در گروه مان چه تیمی دوم است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش علی رغم صدرنشینی در گروه C چمپیونزلیگ، باید کاملا مراقب پاری سن ژرمن و ناپولی باشد.

کلوپ: نمی دانم در گروه مان چه تیمی دوم است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها شب گذشته موفق شدند با نتیجه 4-0 ستاره سرخ بلگراد را شکست بدهند و با توجه به تساوی 2-2 پاری سن ژرمن و ناپولی، صدرنشین گروه شان شوند.

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا تیمش هنوز کار زیادی برای صعود دارد یا نه، گفت:" من حتی نمی دانم چه تیمی در رتبه دوم است اما شنیدم که بازی دیگر، با یک گل دیرهنگام، مساوی شد. می توانم تصور کنم که بازی بسیار پرشوری بود.  

شرایط همچنان هیجان انگیز است. این گروه برای همه ما دشوار است. ما باید هر روز آماده باشیم. امیدوارم دو هفته دیگر برای دیدار برگشت مقابل ستاره سرخ آماده باشیم."

در دیدار دیشب، روبرتو فیرمینو، محمد صلاح (دو گل) و سادیو مانه برای لیورپول گلزنی کردند اما کلوپ از ژردان شقیری به عنوان ستاره بازی نام برد.

" شقیری؟ به نظر می رسید او روی همه حرکات خوب تیم، موثر است. او تاثیرگذار بود. روی گل اول، او روی پرس، توپ را گرفت و یک پاس عالی به اندرو رابرتسون داد. روی گل دوم، نمی دانم او چطور به صلاح پاس داد اما او شقیری است.

 

1347993

 

او واقعا بازیکن خوبی است. او به تیم کمک می کند. در چنین دیدارهایی، او واقعا می تواند کارهای زیادی انجام بدهد."

صلاح که در این فصل درخشش فصل گذشته را نداشته، بعد از زدن دو گل مقابل ستاره سرخ، خوشحالی نکرد اما کلوپ تاکید کرد که حال ستاره مصری تیمش خوب است.

" او کاملا خوب است. نمی دانم چرا او خوشحالی نکرد. شاید به خاطر اینکه دائما در مورد آمار گلزنی اش سوال می شود، ناراحت است.

صادقانه بگویم ما در این مورد صحبت نکردیم. شما دائما از او سوال می کنید و من هم پیش او بروم و بگویم" چه احساسی داری وقتی خیلی گل نمی زنی؟" من دیوانه نیستم! همه چیز خوب است.

من شادی او را دیدم اما از راه دور نمی توانم چهره اش را ببینم. می دانم حال او خوب است. من چهره او وقتی تعویضش کردم، دیدم. کاملا متفاوت بود."

دیدگاه‌ها