کد خبر : 1563632 | 03 آبان 1397 ساعت 10:26 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از تساوی 2-2 در پارک دو پرنس

توخل: ناپولی را در خانه‌اش شکست می‌دهیم

بعد از تساوی پاری سن ژرمن و ناپولی که دیشب در پاریس با نتیجه‌ی 2-2 اتفاق افتاد سرمربی PSG و آنخل دی‌ماریا مهاجم این تیم درباره‌ی این بازی با تلویزیون باشگاه گفت و گو کردند.

توخل: ناپولی را در خانه‌اش شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس ابتدا ناپولی مهمان بود که از حریف بزرگ خود پیش افتاد. PSG موفق شد در نیمه‌ی دوم بازی را به تساوی بکشاند ولی ناپولی بار دیگر با گل دریس مرتنز پیش افتاد تا آنخل دی‌ماریا در دقیقه‌ی 90+3 تیمش را از شکست نجات دهد.

 

توخل بعد از بازی در مصاحبه با تلویزیون PSG گفت:" گل زدن در آخرین لحظه و فرار از شکست برای ما یک امتیاز مهم بود. اینکه امشب در پارک دو پرنس شکست نخوریم برای ما خیلی مهم بود. ما در 15 دقیقه‌ی اول خیلی خوب بودیم ولی بعد ساختار خود را از دست دادیم، اعتماد به نفس‌مان از دست رفت و توپها را خیلی راحت از دست می‌دادیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم باید سریعتر، ساده‌تر و منظم‌تر بازی کنیم. گل دوم آنها خیلی ناراحت‌کننده بود ولی ما برای دومین بار جنگیدیم و نشان دادیم از نظر ذهنی تیم قوی‌ای هستیم. ما سه بازی دیگر در این گروه داریم و قبل از هر چیز می‌خواهیم بازی بعدی‌مان مقابل ناپولی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. نبرد ما و ناپولی 180 دقیقه است و ما تازه 90 دقیقه‌ی اولش را پشت سر گذاشته‌ایم".

 

آنخل دی‌ماریا هم که با گل بسیار حساسش PSG را از شکست رهاند بعد از بازی گفت:" از اینکه توانستیم از شکست فرار کنیم خوشحالیم. چون ممکن بود این بازی را ببازیم، همانطور که می‌توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. تیمی که می‌خواهد به هدفهایش برسد باید تا آخرین ثانیه به جنگیدن ادامه بدهد. کار مربی ما این بود که تصمیمات لازم را بگیرد و آرایش تیم را طوری تغییر دهد که تیم نتیجه بگیرد، همان کاری که او بین دو نیمه انجام داد. در نیمه‌ی دوم دیدیم که راحت‌تر بازی می‌کنیم، در جناحین حضور بیشتری داشتیم و توانستیم از فضاهای بیشتری استفاده کنیم. ما در نیمه‌ی دوم عالی بودیم. در بازی‌های بعدی باید مثل این نیمه بازی کنیم و به تدریج بهتر و بهتر بشویم".

 

دیدگاه‌ها