کد خبر : 1563658 | 03 آبان 1397 ساعت 11:32 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: از بازی تیمم راضی‌ام، از گلی که خوردیم عصبانی

صحبتهای کارلو آنچلوتی بعد از تساوی 2-2 تیمش ناپولی مقابل PSG، ترکیبی از خوشحالی به خاطر بازی خوب ناپولی و ناراحتی به خاطر از دست دادن یک برد شیرین بود.

آنچلوتی: از بازی تیمم راضی‌ام، از گلی که خوردیم عصبانی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در پارک دو پرنس، خانه‌ی PSG با گلهای لورنزو اینسینیه و دریس مرتنز دو بار از حریفش پیش افتاد ولی در نهایت در دقیقه‌ی 90+3 آنخل دی‌ماریا بازی را به تساوی کشاند. دی‌ماریایی که در سال 2014 زمانی که آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسید، در آن تیم بازیکن او بود.

 

آنچلوتی بعد از بازی گفت:" چیزی نمانده بود که برنده بشویم. من از عملکرد تیمم راضی هستم ولی از اینکه در دقیقه‌ی 93 گل خوردیم و دست‌مان از سه امتیاز کوتاه ماند عصبانی و ناراحتم. دی‌ماریا بازیکنی است که می‌تواند در آخرین ثانیه‌های بازی توپ را با پای چپ به کنج دروازه بفرستد. وقتی تیمی در ترکیبش چنین بازیکنان باکیفیتی دارد، چنین اتفاق‌هایی طبیعی است".

 

تساوی ناپولی و پاری سن ژرمن باعث شد لیورپول با پیروزی 4-0 مقابل ستاره‌ی سرخ بلگراد که در خانه‌اش آنفیلد بدست آورد صدرنشین گروه C رقابتهای چمپیونزلیگ شود. آنچلوتی که خود پیش از آنکه در سال 2013 سکان هدایت رئال مادرید را به دست بگیرد، 18 ماه به عنوان سرمربی در پاری سن ژرمن کار کرده بود در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفت:" ما نسبت به آنها فضاهای بیشتری داشتیم و باید نتیجه‌ی بهتری می‌گرفتیم. ولی خیلی کند بودیم به خصوص در اواخر نیمه‌ی اول".

 

1348085

 

آنچلوتی در ادامه درباره‌ی شرایط ناپولی گفت:" من در ناپولی روزهای فوق‌العاد‌ه‌ای را سپری می‌کنم و از اینکه می‌توانم با چنین بازیکنانی کار کنم خوشحالم".

 

آنچلوتی در ادامه گفت:" حالا ما منتظر آنها می‌مانیم تا برای بازی برگشت به ناپل بیایند. به نظر من بازی برگشت ما و پاری سن ژرمن برای تعیین تکلیف تیم‌هایی که از این گروه صعود می‌کنند بسیار مهم و تعیین‌کننده خواهد بود. ما در آن بازی در خانه‌ی خودمان بازی می‌کنیم و به اعتقاد من این یک مزیت برایمان خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها