کد خبر : 1563668 | 03 آبان 1397 ساعت 12:20 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرانچسکو دی آگوستینو:

بونوچی روانشناسی تدریس کند، کیه لینی پزشکی!

فرانچسکو دی آگوستینو، دستیار مدرس مربیگری دانشگاه هاروارد از حضور جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی استقبال کرد.

بونوچی روانشناسی تدریس کند، کیه لینی پزشکی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 0-1 منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان، ژوزه مورینیو به تمجید از جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی پرداخته و آنها را لایق تدریس اصول دفاع کردن در دانشگاه هاروارد توصیف کرد و حالا فرانچسکو دی آگوستینو نیز در این رابطه صحبت کرده است.

 

جورجو کیه لینی، در حال حاضر کارشناسی ارشد رشته MBA و دکترای رشته اقتصاد را دریافت کرد و جالب اینجاست که موضوع پایان نامه کیه لینی "مدل تجاری باشگاه یوونتوس در یک بستر بین المللی" بوده است.

 

1348105

 

فرانچسکو دی آگوستینو گفت: "من نیز در مورد این مصاحبه و پیشنهاد فکر کرده ام. به نظرم جورجو کیه لینی باید دکترای رشته پزشکی را تدریس کند زیرا بینی او تا به حال 1000 بار شکسته شده است و این مسئله می تواند به علم پزشکی کمک کند.

 

برای لئوناردو بونوچی نیز کلاس روانشناسی را توصیه می کنم زیرا انتقال از یوونتوس به میلان و بازگشت دوباره بوونتوس باعث دوگانگی شخصیتی می شود.

 

فارغ از شوخی، من نیز با مورینیو موافق هستم و جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی را اساتید دفاع کردن می دانم که اگر کنار هم باشند تیم مورد علاقه ام یوونتوس گل های کمتری دریافت خواهد کرد."

دیدگاه‌ها