کد خبر : 1563763 | 03 آبان 1397 ساعت 19:05 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینکه تیم گل نمی زند تقصیر من است

نمازی: بازی با پیکان ترافیک یکطرفه بود

ذوب آهن در روزی که با هدف سه امتیاز به میدان آمده بود نهایت تلاشش به کسب یک امتیاز و یک مساوی انجامید.

نمازی: بازی با پیکان ترافیک یکطرفه بود

به گزارش" ورزش سه" امید نمازی برای کسب امتیاز در بازی برابر پیکان از تمام نیروهایش استفاده کرد اما در نهایت یک امتیاز گرفت هرچند این یک امتیاز درشرایطی که ذوب آهن در آستانه یک باخت خانگی قرار داشت نیز می تواند باارزش باشد. نمازی در پایان بازی و در نشست خبری گفت:« نمی‌دانم واقعا چه باید بگویم حرف‌هایم تکراری شده است در همه بازی‌ها می‌گویم تیم ما چنین و چنان بود ولی به جای سه امتیاز یک امتیاز گرفتیم. امروز ترافیک یک طرفه بود. به تیر دروازه زدیم و موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌دهیم. پیکان هم اگر منصف باشد می‌گوید ما بهتر بودیم.»


او افزود:«  تقصیر من است که توپ ها گل نمی‌شود.این‌که ما نتیجه نمی‌گیریم تقصیر من است و من باید مشکلات را درست کنم.»


او ادامه داد: «نمی‌شود از اول بازی فشار آورد. تیم رو به روی ما تیم چهارم جدول بود. در دقایق ابتدایی دو تیم همدیگر را می‌سنجند و بعد، بازی باز می‌شود. من قبول ندارم که موتور تیم ما در دقیقه ۸۰ روشن می‌شود. بازیکنان خارجی ما موقعیت هایشان را از دست دادند.»

 

او در ادامه با اشاره به تیم پیکان گفت: «بین ما و پیکان خیلی فرق وجود دارد. به آن‌ها به خاطر بازی امروزشان تبریک می‌گویم. ما از آنها خیلی بهتر بودیم. ما استرس گل زدن داریم و من باید این را حل کنم. این موضوع را بر طرف می‌کنم. ما تمام آخر هفته روی ضربات آخر کار می‌کنیم. مسلمان از فاصله دور شوت می زند و  توپ به تیرک می‌خورد. زمانی هم بخت ما باز می‌شود. شاید این فصل این اتفاق نیافتد ولی بالاخره باز می‌شود. بچه‌ها اگر استرس داشتند نمی‌توانستد امروز اینگونه بازی کنند. باید روی تمام موقعیت‌ها کار شود. بالاخره توپ‌های ما هم گل می شود.»


نمازی در ارتباط با مشکلات خط دفاعی ذوب آهن هم گفت:« من با این صحبت که ما در خط دفاع مشکل داریم مخالفم. اگر به عنوان یک آدم فنی بررسی کنید این را متوجه می‌شوید. باید بالاخره ریسک انجام دهیم تا بازی را ببریم و زمان ریسک کردن نفرات در حمله زیاد می‌شوند و ممکن است ضد حمله بخوریم. ما ریسک می‌کنیم چون ۳ امتیاز را می‌خواهیم. شما یک صحنه به من نشان بدهید که آن‌ها از عقب زمین بازی را شروع کنند و به دروازه ما برسند. باورم نمی شود که به آن شکل گل خوردیم. مشکلات دفاعی ما نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است.»


او با اشاره به داور مسابقه هم افزود:« داور امروز بد سوت نزد. اشتباه در بازی اتفاق می‌افتد. در بازی‌های گذشته ما، داوری به طور مستقیم روی نتایج‌مان تاثیر داشته است. مظاهری امروز گل بدی خورد و من معتقد هستم که به عنوان یک تیم بازی را می‌بریم و به عنوان یک تیم هم بازی را می‌بریم.»


نمازی درباره گل پیکان و اشتباه دروازه بان این تیم هم گفت:« مظاهری مشکل خاصی ندارد که بگوییم به خاطر آن افت کرده باشد. او بازیکن ملی پوش است. همه بازیکنان اشتباه می‌کنند اما اشتباه او منجر به گل می‌شود. باید به عنوان یک تیم جوری کار کنیم که اشتباه بازیکنان مان را جبران کنیم. این فقط شامل مظاهری نمی‌شود.»


او درمورد بازیکنان خط حمله هم اضافه کرد: «چهار بازیکنی که در گلزنی می‌توانستند در گلزنی به ما کمک کنند را در هفته دوم از دست دادیم. تبریزی، محمدزاده و حسن زاده. از روی ناچاری باید برویم سراغ بازیکنی که می تواند به ما کمک کند. ارسلان مطهری مدت هاست که با ما تمرین می کند تا کارش درست شود. زهیوی زمانی که از سایپا جدا شد دو ماه از فوتبال دور بوده و به آرامی دارد شرایط بازی را پیدا می‌کند. او می‌تواند جلوی زمین توپ را نگه دارد. از خریدهای مان راضی هستم اما یک مهاجم شش دانگ گلزن دیگر نیاز داریم. بقیه هم کمک خواهند کرد. شانس در بازی وجود دارد ولی تلاش شانس را بیشتر می کند. ما بد شانس بودیم اما باید تلاش مان را بیشتر کنیم تا شانس بیشتر به سمت ما بیاید.»

دیدگاه‌ها