کد خبر : 1563766 | 03 آبان 1397 ساعت 19:19 | 90.4K بازدید | 0 دیدگاه

به چالش‌های بعدی فکر می‌کنم

ژاوی: برای پرسپولیس در فینال آرزوی موفقیت دارم

کاپیتان تیم السد با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام، برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم السد در شرایطی باز هم با ژاوی، مقابل پرسپولیس ناکام ماند که می‌توانست با کسب برتری در تهران، جواز صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. ژاوی امیدوار بود در ۳۸ سالگی قهرمان آسیا شود تا به تنها بازیکنی بدل گردد که هم در اروپا و هم در آسیا به قهرمانی رسیده است، اما این چنین نشد.

 

ژاوی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و در یک صحنه، دو بازیکن پرسپولیس را با هم از پیش رو برداشت. او همچنین فرصت این را داشت که در دقیقه ۸۶ گل صعود را بزند؛ اما ضربه سر زیبایش را بیرانوند گرفت.

 

ستاره سابق بارسلونا در اینستاگرام نوشت: علی‌رغم این که ما به اولین هدف فصل نرسیدیم، اما برای بقیه چالش‌هایی که پیش رو داریم، تلاش خواهیم کرد. به تیم السد افتخار می‌کنم و به پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما در این فصل نمی‌توانیم به اولین هدفمان دست پیدا کنیم؛ اما برای هدف‌های بزرگ سخت تلاش می‌کنیم. برای پرسپولیس در بازی پایانی آرزوی موفقیت دارم.

 

1348227

 

ژاوی قرار بود پارسال از دنیای بازیکنی خداحافظی کند؛ اما صعود السد به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان باعث شد تا او برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا، یک فصل دیگر هم در السد بماند. هم‌اکنون حتی شنیده می‌شود که ژاوی جایگزین فریرا، سرمربی السد خواهد شد و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

هافبک بازی‌ساز اسپانیایی به خوبی می‌داند که هواداران بسیار زیادی در ایران دارد و به همین دلیل همیشه سعی می‌کند نسبت به آنها رفتار خوبی نشان دهد. بدون شک او فراموش نمی‌کند که در اولین حضورش در تهران، به اندازه هواداران السد در ورزشگاه‌های دوحه، هوادار به فرودگاه آمد و یک صدا نام او را فریاد زد.

دیدگاه‌ها