کد خبر : 1563781 | 03 آبان 1397 ساعت 20:05 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبور دشوار از بلوک‌های 19 و 20 پیکان (عکس)

پیکان با وجود دریافت گل در بازی با ذوب آهن اما کماکان یکی از بهترین خطوط دفاعی این فصل را در اختیار دارد.

به گزارش"ورزش سه" پیکان در چهارمین هفته متوالی شکست نخورد هرچند بعد از سه برد پیاپی این تیم در زمین ذوب آهن به مساوی دست پیدا کرد. پیکان در این فصل و در 9 بازی 4 برد 4 مساوی و تنها یک باخت دارد که آن هم در برابر پدیده صدرنشین در مشهد به دست آمده است.


پیکان در 9 بازی که انجام داده تنها 5 گل خورده است که این نشان از قدرت دفاعی این تیم دارد. بعد از پرسپولیس که با 2 گل خورده تا الان بهترین خط دفاعی را لیگ را دارد تیم های استقلال، پیکان و پدیده سه تیمی هستند که تا این زمان از بازی ها تنها 5 گل خورده اند. موضوعی که می تواند بشدت مورد توجه حریفان پیکان قرار بگیرد چرا که در صورت گل خوردن از پیکان رسیدن به دروازه این تیم واقعا دشوار خواهد شد.

 

1348244

 

1348243


براساس گفته مجید جلالی این تیم در تمرینات پیش فصل بیشتر تمرکزش روی بازی دفاعی بوده است و شاید آمار گل خورده کم به این مربوط باشد اما نمی توان از عناصر دفاعی این تیم به راحتی گذشت. مگنو باتیستا هافبک دفاعی پیکان یک عنصر بازدارنده و تخریبی جلوی دو مدافعی است که بی سرو صدا و در عین هماهنگی وظیفه شان را در خط دفاع پیکان انجام می دهند. سجاد مشکل پور و حجت حق وردی دو بازیکن خط دفاعی پیکان از ابتدای فصل در ترکیب این تیم نمایش مطمئنی داشته اند و به نظر می رسد در این فصل می توانند نقطه قوت این تیم باشند.


این دو بازیکن در بازی با ذوب آهن هم بعد از زدن گل برتری در زمین حریف ، دقایق بسیار پرفشاری را به واسطه هجوم و حملات ذوب آهن تحمل کردند و در نهایت هم روی یک ضربه پنالتی دروازه این تیم باز شد. مشکل پور و حق وردی با شماره های 19 و 20 در قلب دفاع پیکان بازی می کنند، مشکل پور 28 ساله است و از خونه به خونه بابل  و حق وردی 25 ساله است و از ذوب آهن به پیکان آمده اند. این دو مدافع امسال در تمام بازی های پیکان در خط دفاعی به طور ثابت بازی کرده اند و در بازی با ذوب آهن هم به غیر از صحنه پنالتی تمام راه های نفوذ را بسته بودند.

 

1348242

 

1348241

 

1348240

دیدگاه‌ها