کد خبر : 1563784 | 03 آبان 1397 ساعت 20:24 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: بازی در قائم‌شهر لذت‌بخش است

سرمربی ماشین‌سازی از تماشاگران نساجی که در طول بازی به تشویق این تیم پرداختند، تمجید کرد.

مهاجری: بازی در قائم‌شهر لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی مقابل نساجی گفت: ابتدا لازم است جدا از نتیجه‌ای که به دست آمد راجع به تماشاگران نساجی که ۹۰ دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند، صحبت کنم و خوشحال هستیم که در قائم‌شهر، قلب مازندران بازی کردیم و واقعا حضور در این جو لذت‌بخش است؛ جو بسیار خوبی روی سکوها بود و دوست دارم این شرایط در تمام ورزشگاه‌های ایران وجود داشته باشد چون حضور این هواداران قوت قلب میزبانان خواهد بود.


او از نمایش بازیکنان ماشین‌سازی برابر نساجی ابراز رضایت کرد و افزود: عملکرد ما در این مسابقه خوب بود و برنامه‌های مد نظر کادر فنی اجرا شد اما فقط در ۲۰ دقیقه آخر نمایش چندان خوبی نداشتیم؛ نبودن چند بازیکن سرعتی تیم موجب شد تا نتوانیم کارهای هجومی که می‌خواستیم را انجام دهیم.

 

سرمربی ماشین‌سازی به بسته ماندن دروازه تیمش مقابل نساجی اشاره کرد و گفت: از اینکه اجازه ندادیم موقعیت چندانی به بازیکنان حریف برسد، خوشحال هستیم چراکه این مسئله برای ما اهمیت زیادی داشت.

 

او در خصوص قضاوت پیام حیدری در این دیدار ابراز کرد: جایگاه من صحبت کردن درباره ضرر کردن نساجی بخاطر داوری نیست ولی در چند بازی داوری به ضرر ما اتفاق افتاده، اما امروز تیم داوری اشتباه تاثیرگذاری در جریان مسابقه نداشت و به آنها تبریک می‌گویم که توانستند در جو ورزشگاه شهید وطنی و حضور چشمگیر تماشاگران نساجی قضاوت خوبی کنند.

 

سرمربی ماشین‌سازی به انتقاد از نور کم استادیوم شهید وطنی پرداخت و گفت: اصلی‌ترین مشکل نور ورزشگاه در گوشه‌های زمین بود و به نظرم این استادیوم هنوز نیاز به بازسازی و بهتر شدن کیفیت‌اش دارد.

دیدگاه‌ها