کد خبر : 1563802 | 04 آبان 1397 ساعت 09:00 | 138.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد جدید آقای گل لیگ؛

ایرلندی گلزن، ۴ ساله با تراکتور بست

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی و بهترین گلزن لیگ برتر قراردادش با این باشگاه را به مدت چهار فصل دیگر تمدید کرد.

ایرلندی گلزن، ۴ ساله با تراکتور بست

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی فصل را بدون بازیکن خارجی و با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان، تیم جدید لیگ برتر آغاز کرد؛ اما آنها در دومین بازی و نخستین میزبانی، از هری فورستر و آنتونی استوکس بهره بردند که یکی از این دو در نخستین مسابقه خود را قوی نشان داد و موفق به گلزنی شد.

 

استوکس که در جوانان آرسنال عضویت داشته و با سابقه بازی در تیم ملی ایرلند و همچنین باشگاه‌های ساندرلند، سلتیک، بلکبرن و ... به تراکتورسازی آمد، در نخستین مسابقه این تیم که مقابل نساجی به میدان رفت، توانست با شوت راه دور گلزنی کند و از همان ابتدا نوید حضور یک بازیکن خارجی با کیفیت دیگر در لیگ برتر ایران را بدهد.

 

مهاجم ۳۰ ساله تراکتورسازی بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی، در دو مسابقه متوالی لیگ برتر مقابل سپاهان و ماشین‌سازی این کار را انجام داد، اما او یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که تیمش در ضربات پنالتی شکست خورد، به نمایش گذاشت و توانست دو گل از ۳ گل تراکتور را به ثمر رساند و ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کند.

 

1348394

 

با از سرگیری مسابقات لیگ، استوکس نتوانست در دیدار با پدیده، آمار گل‌های خود را افزایش دهد ولی موتور گلزنی مهاجم ایرلندی دوباره از هفته هشتم روشن شد و او در جریان بازی مقابل استقلال خوزستان که به برتری ۶ بر صفر رسیدند، ۴ گل به ثمر رساند و هفته قبل هم در حضور یک نیمه‌ای برابر صنعت نفت آبادان تک‌گل تیمش را زد.

 

استوکس که بعد از پیوستن به تراکتورسازی در هفت بازی لیگ برتر به‌عنوان یار اصلی به میدان رفته و یک بازی هم حضور تعویضی در زمین داشته، موفق به زدن ۸ گل شده تا در حال حاضر با دو گل بیشتر نسبت به کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان در صدر جدول گلزنان لیگ هجدهم قرار گرفته باشد.

 

باشگاه تراکتورسازی به دلیل عملکرد فراتر از انتظار استوکس در مدت کوتاه حضورش در ایران که با ۸ گل در لیگ برتر و ۲ گل در جام حذفی همراه بود، تصمیم به تمدید قرارداد این مهاجم ایرلندی گرفت و برای ادامه حضور او وارد مذاکره شد.

 

استوکس که قراردادی دو ساله با باشگاه تراکتورسازی امضا کرده بود، با پیشنهاد مسؤولان این باشگاه برای تمدید دو سال دیگر از قراردادش موافقت کرد تا با قرارداد جدیدش تا پایان فصل ۰۱-۱۴۰۰ در این تیم بماند.

دیدگاه‌ها