کد خبر : 1563824 | 03 آبان 1397 ساعت 23:30 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: میلان راهش را گم کرده است

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، پس از شکست 2-1 خانگی مقابل بتیس در لیگ اروپا، اعلام کرد که تیمش راهش را گم کرده است.

گتوزو: میلان راهش را گم کرده است

به گزارش "ورزش سه"، میلانی‌ها که در ابتدای هفته در دربی دلامادونینا با یک گل، مغلوب اینتر شده بودند، امیدوار بودند که با پیروزی مقابل بتیس، آن نتیجه را جبران کنند؛ اما امشب برابر حریف اسپانیایی نیز مغلوب شدند.

گتوزو به خبرنگاران گفت:" ما راهمان را کاملا گم کردیم. در این بازی خیلی به زحمت افتادیم؛ زیرا اعتماد به نفسمان را از دست دادیم.

این تیم با ذهن آسوده بازی نمی‌کند و نمی‌تواند کاری که می‌خواهد را انجام بدهد و تنها در دقایق پایانی توانست تنش را از خودش دور کند. بتیس شایسته این پیروزی بود. من در مورد صحنه پنالتی صحبت نمی‌کنم؛ زیرا آنها تیم برتر میدان بودند. این شکنندگی ماست که من را نگران می‌کند.

 

1348274

 

در بازی ما هیچ شکلی از شناوری دیده نمی‌شود و نمی‌توانیم توپ را در زمین به گردش دربیاوریم. باید با بازیکنان صحبت کنیم و بفهمیم که مشکل کجاست. حتی ممکن است مشکل تاکتیکی باشد.

این حتی تیم چند هفته قبل نیست. ما باید برای بهتر شدن، راه درست را پیدا کنیم. مهم‌تر از همه، مسئله اصلی، مشکل ذهنی است؛ زیرا ما نمی‌توانیم واکنش نشان بدهیم و ضرباهنگ بازی را کنترل کنیم. نمی‌توانیم وقتی صاحب توپ هستیم، موقعیتی به وجود بیاوریم."

گتوزو پیش از دیدار امشب هم تحت فشار بود و اکنون گفته می‌شود دیدار پیش رو مقابل سمپدوریا، آخرین فرصت اوست. او در این مورد گفت:" انتقادات از من درست است. من هدایت یک باشگاه پرافتخار را برعهده دارم. این نباید مشکل بازیکنان باشد، این مشکل من است."

دیدگاه‌ها