کد خبر : 1563830 | 04 آبان 1397 ساعت 09:06 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی ستاره‌ بایرن از موج انتقادها علیه او

هوملس: نمی‌گذارند انتقاد کنم. این درست نیست

بایرن مونیخ بعد از پیروزی 3-1 مقابل ولفسبورگ در بوندس‌لیگا و پیروزی 2-0 مقابل آ ا ک آتن در رقابتهای چمپیونزلیگ تا حدود زیادی از بحران اخیر خود فاصله گرفته است.

هوملس: نمی‌گذارند انتقاد کنم. این درست نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه عملکرد بایرن در این دو بازی فوق‌العاده نبود؛ ولی کسب این دو نتیجه و رهایی از بحران ناشی از ناکامی در رسیدن به پیروزی در چهار بازی متوالی، برای بازیکنان و سرمربی این تیم بسیار روحیه‌بخش بوده است. متس هوملس یکی از ستاره‌های بایرن که در هفته‌های اخیر در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها، بارها ناراحتی‌اش را از حجم بالای انتقادات به بایرن ابراز کرده بود، بعد از پیروزی مقابل آ ا ک آتن، بار دیگر از واکنش شدید و تند رسانه‌ها به گفته‌های بازیکنان بایرن مونیخ انتقاد کرد. 

 

متس هوملس در گفتگو با روزنامه‌ آلمانی آبندزایتونگ گفت:" رسانه‌ها بازیکنان بایرن را هدف گرفته‌اند. من فکر می‌کردم می‌توانم برای اصلاح این وضعیت کاری بکنم؛ ولی واقعیت این است که نمی‌توانم. من نظر خودم را درباره‌ بازی‌های تیمم می‌گویم و اگر دیگران نظر دیگری داشته باشند، به خودشان مربوط است". 

 

هوملس معتقد است که انتقادهایی که از او به خاطر اظهارات صریحش شده، بی‌دلیل و بسیار تند و تیز بوده است. وی در مصاحبه با آبند زایتونگ می‌گوید: «نباید به خاطر به زبان آوردن آنچه در ذهنش می‌گذرد، اینچنین مورد هجمه واقع شود.» هوملس گفت: " اینکه من به خاطر حرفهایم دائماً با انتقاد روبرو می‌شوم، جالب نیست. الان ده سال است که اوضاع این گونه است. من فقط نظر خودم را درباره‌ موضوعات مختلف می‌گویم. چرا وقتی می‌گویم که من فوتبال را می‌فهمم، ناراحت می‌شوید. من ده سال است بازیکن حرفه‌ای هستم و صدها بازی در این سطح انجام داده‌ام". 

 

هوملس بعد از پیروزی بایرن بر آ ا ک آتن، در مصاحبه‌ای کوتاه که به انتقادهای شدید هواداران بایرن از او منجر شده بود، درباره‌ آن بازی گفته بود:" ما بعد از شروع نیمه‌ دوم بارها توپ را از دست دادیم؛ آنهم در حالی که حریف ما را چندان تحت فشار نگذاشته بود. آنها به ما اجازه دادند راحت بازی کنیم، ولی ما به جای اینکه فشار را بیشتر کنیم؛ بازی را آسان گرفتیم. این اتفاقی است که خیلی وقت‌ها برای ما می‌افتد. البته نمی‌خواهم بگویم در تمام بازی‌ها این گونه است؛ ولی واقعیت این است که ما این مشکل را داریم. این اتفاق به خصوص برای تیمی در سطح بایرن مشکل بزرگی است".

 

1348295

دیدگاه‌ها