کد خبر : 1563834 | 04 آبان 1397 ساعت 09:29 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ یکصدا سرژ گنابری را تحسین می‌کند

بایرن مونیخ در شهر آتن با گل‌های رابرت لواندوفسکی و ژاوی مارتینز بر آ ا ک پیروز شد؛ ولی بسیاری از منتقدین معتقد بودند که بهترین بازیکن بایرن در این بازی سرژ گنابری بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، گنابری که ملی‌پوش آلمانی است، از ابتدا به عنوان وینگر چپ به میدان رفت و 73 دقیقه در زمین حضور داشت. با اینکه وینگر آلمانی جوان نتوانست چند فرصت گلزنی خود را به گل تبدیل کند، ولی روی‌هم‌رفته عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نظر مثبت کارشناسان و منتقدین را به خود جلب کند. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن در پایان بازی با ستایش از گنابری گفت:" امروز سرژ در تیم ما فوق‌العاده بود و باعث شد سمت چپ بایرن به نقطه‌ قوت تیم تبدیل شود". 

 

گنابری یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. وقتی بازیکنان جوان و پرتلاشی مثل او از ابتدا به عنوان یار فیکس به میدان می‌روند، برای اینکه خود را به تیم‌ و سرمربیشان ثابت کنند از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. خود گنابری بعد از بازی گفت:" مهمترین چیز برای من این است که بتوانم به تیمم کمک کنم. برای همین تلاش می‌کنم که پیشرفت کنم و فوتبالیست بهتری بشوم". 

 

1348300

 

در بازی مقابل آ ا ک برای اولین بار در هشت سال اخیر، توماس مولر از ابتدا در ترکیب بایرن مونیخ حضور نداشت. با این‌حال مولر بعد از بازی تایید کرد که از این موضوع ناراحت نیست؛ چون خیر و صلاح و موفقیت تیم را بر هر چیز دیگری مقدم می‌داند. گنابری هم بعد از بازی وقتی درباره‌ مولر از او سوال شد، گفت:" وقتی در میدان نیستم ،از من می‌پرسند چرا نیمکت‌نشین شده‌ای؟ امیدوارم دیگر از این سوال‌ها از من نپرسند. نگاه کنید که یک فوتبالیست در کلاس جهانی امروز روی نیمکت بایرن نشسته بود". 

 

آرین روبن وینگر، کهنه‌کار بایرن مونیخ هم به ستایش از گنابری جوان پرداخت و از او به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای بسیار پرتلاش و با پشتکار یاد کرد. روبن در این باره گفت:" من این فوتبالیست جوان را دوست دارم. حتی با او دوست شده‌ام و ما در سالن بدنسازی با هم کار می‌کنیم. سرژ گنابری همیشه در سالن بدنسازی است. او خیلی پشتکار دارد و همیشه می‌خواهد تلاش کند و بهتر شود. او یک فوتبالیست به تمام معنا حرفه‌ای است".

دیدگاه‌ها